Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@21:57:34 GMT

شومیز زنانه را با چه لباسی بپوشیم؟

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۶۸۴۴

 شومیز یک لباس مجلسی است که در میان خانم‌ها محبوب است. شومیز انواع گوناگونی دارد که محبوب‌ترین آن شومیز حریر است. در صورتی که می‌خواهید خرید شومیز را در لیست خود قرار دهید، بهتر است ابتدا مدل آن را در نظر بگیرید.

 

برای مثال اگر می‌خواهید به یک مهمانی دوستانه و غیررسمی برورید، شومیز اسپرت یا کژوال انتخاب مناسب‌تری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شومیز گل‌دار، شومیز خال خالی یا راه‌راه برای یک استایل کژوال مناسب‌تر است.

 اما اگر می‌خواهید به یک مهمانی رسمی یا نیمه رسمی بروید، خرید شومیز مجلسی را توصیه می‌کنیم. معمولا شومیز مجلسی را با مروارید یا منجوق تزئین می‌کنند تا مدل ساده و یکنواختی نداشته باشد.

 

اما سوالی که ممکن است در این میان یا پیش از مهمانی برایتان پیش بیاید این است که شومیز زنانه را از کجا بخریم و با چه لباسی ترکیب کنیم؟

برای سوال اول یک پاسخ ساده داریم. اگرچه بسیاری از بوتیک یا فروشگاه‌های لباس زنانه شومیز یا لباس زنانه را در طرح‌های مختلفی به فروش می‌رسانند، اما این روزها فروشگاه آنلاین یک انتخاب در دسترس است که نه تنها می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید، بلکه برندهای معتبر، مدل و سایزهای بسیاری در اختیار دارید که حق انتخاب را به شما می‌دهد.

 

برای پاسخ سوال دوم بهتر است به ادامه مقاله توجه کنید تا پیش از خرید شومیز زنانه بدانید که به چه مدل و چه رنگ شومیزی علاقه دارید و می‌خواهید با چه لباسی سِت کنید؟

 

1. شومیز و دامن زنانه:

معمولا دامن زنانه ارتباط مستقیمی با لباس و مراسم‌های مجلسی دارد. از این رو اگر می‌خواهید به یک مراسم رسمی بروید، خرید دامن زنانه انتخاب مناسب‌تری است. با این حال به نظر شما چه مدل شومیزی را می‌توانید با چه مدل دامن به تن کنید؟

 

دامن زنانه در دو مدل بلند و کوتاه تقسیم می‌شود. اگر می‌خواهید در مهمانی رسمی یک استایل مجلسی داشته باشید، یک دامن بلند حریر انتخاب مناسبی است. دامن بلند مشکی، سرمه‌ای یا رنگ تیره با یک شومیز سفید، آبی روشن یا زرشکی، استایل شما را جذاب می‌کند. اندازه و مدل آستین به خودتان بستگی دارد. با این حال شومیز تاپی و آستین بلند انتخاب مناسبی است.

 

دامن کوتاه یک مدل لباس زنانه محبوب است. شما می‌توانید یک دامن مخمل آبی کلاسیک، سبز تیره، طوسی یا مشکی را با یک شومیز مشکی، شومیز خال‌خالی، زرد یا رزگلد سِت کنید. همچنین اگر می‌خواهید در یک مهمانی دوستانه شرکت کنید، خرید دامن کوتاه جین زنانه نیز ایده خوبی برای زیبایی استایلتان است که می‌توانید آن را با شومیز رنگی یا سفید ترکیب کنید.

 

2. شومیز و شلوار زنانه:

 

شلوار زنانه و شومیز تاثیر بسزایی در جذاب‌تر شدن استایل‌تان دارد. با این حال به نظر شما چه مدل شلواری مناسب شومیز است و تاثیر بسزایی در زیبایی استایلتان دارد؟

شومیز توری و حریر همراه با یک شلوار پارچه‌ای پاچه‌گشاد و یک کفش پاشنه بلند زنانه، ظاهر شما را برازنده می‌کند. اما رنگ شلوار زنانه صرفا نباید مشکی باشد. شلوار سرمه‌ای، سفید یا زرشکی، یک انتخاب مناسب و جذاب است.

 

 همچنین اگر می‌خواهید خرید شلوار مشکی زنانه را در اولیت خود قرار دهید، توصیه می‌کنیم یک کفش زنانه مجلسی و یک کیف زنانه در رنگ‌های روشن همچون قرمز یا کِرم انتخاب کنید تا استایلتان یکنواخت نشود.

اگر می‌خواهید در یک مهمانی غیررسمی و دوستانه شرکت کنید، بهتر است به فکر یک استایل کژوال نیز باشید. شلوار جین زنانه انتخاب مناسبی است و شما می‌توانید یک شومیز به رنگ دلخواه به تن کنید. با این حال رنگ و مدل شلوار جین زنانه به انتخاب و سلیقه خودتان بستگی دارد.

 

3. شومیز و شلوارک زنانه:

 

 

شلوارک زنانه مناسب مهمانی‌های دوستانه است و استایلتان را متفاوت و زیبا می‌‌کند. خرید شلوارک جین زنانه یک ایده مناسب است تا با شومیز مورد علاقه‌تان به تن کنید. همچنین شما می‌توانید خرید کفش ورزشی زنانه را در لیست خود قرار دهید تا جذاب‌تر باشید.

 

شلوارک پارچه‌ای به همراه شومیز اسپرت نیز ظاهرتان را چشمگیر می‌کند. مزیت یک استایل کژوال با شلوارک این است که شما می‌توانید قد شلوارک را می‌توانید خودتان انتخاب کنید. در این صورت ابتدا به ظاهر شومیز توجه کنید و سپس قد مناسب شلوارک را انتخاب کنید.

 

کفش تخت اسپرت به همراه شومیز و شلوارک زنانه می‌تواند استایلتان را جذاب کند. شما می‌توانید رنگ کفش‌ زنانه را متناسب با شومیز انتخاب کنید. با این حال بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند کفش اسپرت را متناسب با کیف زنانه خود انتخاب کنند.

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کفش اسپرت شلوارک اسپرت کفش زنانه کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت هتل وان فوریه 2024

شاید برایتان جالب باشد که بدانید قیمت هتل وان در مقایسه با هتل‌های داخلی نه تنها گرانتر نبوده بلکه در برخی موارد ارزان‌تر نیز خواهد بود. بنابراین با کمی مدیریت هزینه‌ها می‌توانید یک سفر عالی با بودجه‌ای مناسب کشور زیبای ترکیه داشته باشید.

آشنایی با هتل‌های وان و قیمت رزرو آن‌ها

در چند سال گذشته وان نسبت به قبل تغییرات بسیاری داشته و هتل‌ها، مراکز خرید و مجتمع‌های تفریحی بسیاری در آن ساخته شده است. از این رو شما برای سفر به این شهر مشکل چندانی برای رزرو هتل نخواهید داشت. در ادامه با تعدادی از شناخته‌شده‌ترین هتل‌های وان آشنا خواهیم شد.

هتل الیت ورد وان

هتل الیت ورد وان یکی از هتل‌های پنح ستاره در این شهر است که هزینه رزرو آن از شبی حدود پنج میلیون تومان آغاز می‌شود. هتل 230 اتاق و واحد اقامتی دارد که می‌توانید متناسب با تعداد نفرات خود ان‌ها را انتخاب کنید. تمامی اتاق‌های هتل عایق صدا دارد تا شما نهایت سکوت و آرامش را در زمان اقامت خود تجربه کنید. استخر سرپوشیده، حمام ترکی، مرکز سونا، ماساژ و اسپا، مرکز تناسب اندام، فروشگاه‌های متعدد و همکاری با پرسنلی حرفه‌ای و دوره دیده از امکانات این هتل به شمار می‌رود.

هتل دابل تری بای هیلتون

یکی دیگر از هتل‌های عالی و درجه یک در وان با پنج ستاره هتل دابل تری بای هیلتون است. این هتل تنها چند قدم با دریاچه وان فاصله داشته و اتاق‌های آن چشم انداز بسیار زیبایی دارند. همچنین رستوران بین المللی و کافه 24 ساعته هتل به شما این امکان را می‌دهد غذاهای ترکی، ایتالیایی، فست فود یا میان وعده‌هایی لذیذ نوش جان کنید. می‌توانید خودرو بدون راننده اجاره کنید و خودتان در شهر رفت و آمد کنید. فضای سبز زیبا، آرایشگاه، پارکینگ رایگان، استخر، سونا، صرافی و وسایل بدنسازی از امکاناتی است که این هتل در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت هتل وان تری بای هیلتون از شبی حدود چهار میلیون و 500 هزار تومان آغاز می‌شود.

هتل گرند وان

هتل گرند وان یک هتل سه ستاره است که درکنار قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه، اقامتی آرام و لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد. هتل یک رستوران آلاکارته و یک بار 24 ساعته دارد تا شما برای سرو غذا یا نوشیدنی نیازی به خروج از هتل نداشته باشید. اگر سفر شما به وان یک سفر کاری است، این هتل با امکاناتی مانند سالن کنفرانس مجهز به تمامی تجهیزات می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. اتاق‌های سینگل، دبل و تریپل از جمله اتاق‌های هتل است که می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید.

از جمله امکانات هتل می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان پر سرعت، کرایه خودرو بدون راننده، خدمات مخصوص معلولین و صندوق امانات اشاره کرد. هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل از شبی حدود دو میلیون تومان آغاز می‌شود.

رزرو هتل وان اینترنتی

هیچ چیز مانند یک محل اقامت بد نمی‌تواند شیرینی سفر را به کام شما تلخ کند. از این رو سعی کنید قبل از آغاز سفر محل اقامت خود را رزرو کرده و از کیفیت آن مطمئن شوید. اگر فکر می‌کنید رزرو هتل در وان و پرداخت قیمت هتل وان کار سخت و پیچیده‌ای است، سخت در اشتباه هستید.

با کمک سایت علی بابا شما می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین هر هتلی در شهر وان را انتخاب کرده، هزینه یک شب اقامت آن را به عنوان پیش پرداخت واریز کرده و آن را رزرو کنید. رزرو هتل در وان نیز مانند هتل‌های داخلی انجام می‌شود. شما در علی بابا می‌توانید هتل‌های موجود در وان به همراه امکانات و ویژگی‌های هرکدام را بخوانید. هتل مورد نظرتان را برای اولین روز سفر انتخاب کرده و رزرو کنید. هزینه رزرو با کارت بانکی و با تومان پرداخت می‌شود و شما نیازی به جابه‌جایی و انتقال پول از تومان به لیر نخواهید داشت.

کد خبر 846937 برچسب‌ها بازار خودرو

دیگر خبرها

  • لباسی تازه برای کادیلاک اسکالید-وی (عکس)
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد