Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@12:57:21 GMT

انصاری‌فرد: آبروی فیفا در خطر است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۷۶۹۰

انصاری‌فرد: آبروی فیفا در خطر است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر فیفا نتواند جلوی تصمیم AFC - مبنی بر گرفتن حق میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا - را بگیرد، آبرویش در خطر خواهد بود.

به گزارش مشرق، محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره تصمیم AFC  مبنی بر گرفتن حق میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این تصمیم قطعی نیست این مساله در کمیته مسابقات این تصمیم گرفته شده است چون که اکثر کارکنان AFC هندی هستند و هند در فوتبال حرفی برای گفتن ندارد و این بحث‌های روانی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کویت هم که همیشه دست به دامن ایران در مسائل سیاسی بوده و این پیشنهاد را داده است. این تصمیم بعد از کمیته مسابقات به کمیته اجرایی می‌رود که ما باید پیشگیری کنیم که چنین اتفاقی نیفتد. در حال حاضر جلسه‌ای قرار بوده که برگزار شود و موضع رسمی خود را اعلام کنیم تا جلوی چنین اتفاقی را بگیریم. این جلسه در وزرات ورزش برگزار می‌شود و فکر می‌کنم به جای آقای سلطانی‌فر، آقای علی‌نژاد مسئولیت جلسه را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید:

بازتاب تهدید ایران به ترک لیگ قهرمانان

انصاری‌فرد که در برنامه "سلام، صبح به خیر" صحبت می‌کرد درباره تبعات این تصمیم خاطرنشان کرد:‌ اگر این اتفاق بیفتد، ما در مسابقات شرکت نمی‌کنیم. دید ما باشگاهی و ملی است و تیم ما جایگاه بزرگ و خوبی در آسیا دارد و یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیاست. هنگامی که رئیس فیفا برای فینال آسیا به ایران آمد، تعجب کرده بود و با اینکه ما فینال را واگذار کردیم،‌ هواداران نهایت احترام را گذاشتند و این را نمی‌شود نادیده گرفت. در حال حاضر AFC  که شعارش جدایی از سیاست بود، دارد برعکس این شعار عمل می‌کند. این ضربه بزرگی به آبروی فیفا و AFC است. هواداران ما گناهشان چیست؟ کشور ما یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه است. ما نه داخل جنگی هستیم و اتفاقی نیفتاده است. چرا در کشورهای دیگری مثل عربستان که در جنگ با یمن است،‌ می‌تواند میزبان باشد و ما نمی‌توانیم؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد:‌ ما زیر بار چنین تصمیمی نمی‌رویم و این نشان دهنده سیاسی بودن این اتفاق است و ما هرچه بیشتر عقب نشینی کنیم، آنها جسارت بیشتری پیدا می‌کنند. فیفا باید عاقلانه برخورد کند. این اتفاق برای فیفا و AFC یک راستی آزمایی خواهد بود که ثابت کنند، بحث‌های سیاسی در فوتبال مطرح نیست و اگر فیفا نتواند از این آزمون سربلند بیرون بیاید، آبرویش در خطر خواهد بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی محمد حسن انصاری فرد پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند

اکنون ویل آسپری تحت قرارداد AEW است، اما تا چندی پیش او جذاب ترین گزینه‌ آزاد مارکت بود.

ویل آسپری به واسطه دوران درخشانی که در NJPW و برخی کمپانی‌های اروپایی کشتی کچ از جمله RevPro , PROGRESS و ... تجربه کرد، به نام بزرگی در دنیای کشتی کچ تبدیل شد. وقتی ویل تصمیم به گشودن بال‌هایش گرفت، کمتر کسی شک داشت که او یکی از 2 کمپانی AEW یا WWE را به عنوان مقصد آتی خود انتخاب خواهد کرد و این فوق ستاره بریتانیایی در نهایت راهی AEW شد.

طرفداری | ویل آسپری در مصاحبه اخیرش فاش کرد که ای جی استایلز در تلاش برای متقاعد کردن او به پیوستن به WWE بود.

ای جی با من تماس گرفت و فکر می‌کنم کلمه درست این باشد که سعی در "تغییر" در تصمیم من برای انتخاب کمپانی آینده‌ام داشت. این برایم باعث افتخار بود، چرا که ای جی قهرمان من است و تمام چیزی است که می‌خواهم به آن تبدیل شوم.

آسپری در ادامه از علاقه خود به ای جی استایلز صحبت کرد و حتی از او به عنوان مربی خود یاد کرد که همیشه او را تحت نظر داشت.

حس می‌کنم که او همیشه مرا تحت نظر داشت. حتی الان هم چنین حسی دارم و فکر کنم دلیل تماس او نیز همین بود. اما برای من آمدن به AEW تصمیم درستی بود. می‌دانستم که به اینجا خواهم آمد و به دنبال ایجاد یک تغییر بودم. می‌خواستم بخشی از یک تغییر فرهنگی باشم. 

در رویداد Double Or Nothing ویل آسپری قهرمان کمربند بین المللی AEW را چلنج خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد