Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@02:17:09 GMT

نماینده مجلس: با آدامس fatf مردم را فریب ندهید

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۷۷۵۰

نماینده مجلس: با آدامس fatf مردم را فریب ندهید

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته مبنی بر اینکه «جنتلم‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند» اظهار کرد: این سوال مطرح است که آیا دم از مذاکره با تروریستی که فقط لباس عوض می‌کند عین بلاهت نیست؟ چرا عده‌ای کور باطن متوجه این ترفند نشدند؟

وی تصریح کرد: تروریست ذاتاً اهل قتل وخونریزی است، گاه با سلاح و گاه با لبخند! چه کسانی مفتون لبخند تروریست‌های مبدل شدند؟ امروز بیش از گذشته افکار عمومی متوجه فریب سراب مذاکره شده است، آیا خواص از خلسه توهم مذاکره خارج خواهند شد؟!

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه مذاکره قبل خساراتی بر کشور تحمیل کرد و مشخص نیست چه کسی این خسارت‌ها را جبران خواهد کرد؟ افزود: کسانی که این خسارت‌ها را به مردم زدند حتی حاضر به عذرخواهی نیستند، چرا متن برجام آنقدر ضعیف است که دشمن با زیاده خواهی به دنبال استفاده از مکانیسم ماشه و تهدید کشور است؟

سلیمی افزود: چرا منتقدین دلسوز را با چماق نواختند و اجازه طرح بحث و گفتگوی علمی در این ساحت داده نشد، امیدوارم از گذشته عبرت کافی اندوخته باشند و دوباره با آدامس fatf و پالرمو .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مردم را فریب ندهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: علیرضا سلیمی تروریست نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌السلام مهدی شاه آبادی نماینده مردم تهران در اولین دوره مجلس شورای اسلامی هنگام بازدید از مناطق جنگی به شهادت رسید.

بنابر روایت اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳ گزارش مراسم تشیع پیکر این شهید مجلس را منتشر کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902536

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • سلیمی نمین: همه حواسشان باشد فریب تندروها را نخورند / هدف تندروها بالاکشیدن خودشان است /نیاز به مجلس عقلانی داریم نه شعاری
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم