Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا جلالی با اشاره به اهمیت آمادگی در همه لایه ها برای مقابله با بحران، داشتن آمادگی را به منزله دور شدن و نزدیک شدن از تهدیدها ندانست

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا ؛ سردار جلالی، رئیس پدافند غیرعامل کشور، در همایش گام دوم طرح مدرسه آماده که صبح امروز با حضور ۲۵۰۰ مدیر مدرسه شهر تهران برگزار شد، گفت: قابلیت آمادگی زمانی مشخص است که تهدید به وجود بیاید و ما بتوانیم آن را پاسخ بدهیم ممکن است همه ابزارها و زیرساخت‌ها وجود داشته باشد اما آمادگی نداشته باشیم و عدم آمادگی موجب خسارت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اگر لحظه ای از موضوع آمادگی غافل شویم ، آن از دست خواهد رفت به عنوان مثال نامه مراکز درمانی ژنراتور اضطراری دارند اما در یک بیمارستان در اهواز  برق ها قطع می شود و قطع ژنراتور به دلیل عدم آمادگی سبب می شود چهار نفر از بین بروند. حفظ و تداوم آن اهمیت زیادی دارد که باید به آن توجه شود.

جلالی تاکید کرد:  در مدارس باید همواره آمادگی وجود داشته باشد و این آمادگی بازتولید شود.

رئیس پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد: آمادگی،  ارتباطی با نزدیک شدن و دور شدن از تهدید وجود ندارد. مجموعه آمادگی ها می تواند کشور، شهر و مدرسه را تقویت کند.

او ادامه داد: یکی از ابعاد آمادگی ، آمادگی روحی است که باید برای فرزندان ما در مدارس رواج پیدا می‌کند باید از این منظر تقویت شده باشد و آنان باید از نظر روحی و ذهنی آمادگی داشته باشد.

او عنوان کرد: بعد دیگر آمادگی ، آمادگی برنامه‌ای باید برای بحران برنامه ریزی داشته باشیم. همچنین آمادگی جسمانی یکی دیگر از ابعاد آمادگی است اگر آمادگی جسمی نداشته باشیم نمی توانیم آمادگی در بحران داشته باشیم.

جلالی افزود: برای رویارویی با تهدید زیرساخت‌های باید داشته باشیم مثلا  برای قطع برق باید آمادگی داشته باشیم لازم است ژنراتور برق داشته باشیم.

رئیس پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد:  مدارس نقش تربیتی برای نسل آینده کشور دارند و مفهوم آمادگی دور شدن و نزدیک شدن به تهدید و حادثه نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق بیمارستان شهر تهران مدرسه مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید سرزده از اداره کل پست استان اردبیل اظهار کرد: برخی گزارشات و نارضایتی‌ها از عملکرد مأموران و دفاتر پستی مشهود است که تذکرات لازم برای دقت بیش از پیش در انجام وظایف ضروری است.

وی با اشاره به این اصل مهم دینی که حرمت مال مردم به منزله حرمت خون آنهاست، خاطرنشان کرد: هرگونه سهل‌انگاری در صیانت از مال مردم غیرقابل قبول است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل هرگونه اهمال کاری در برخورد با اموال مردم را مستحق برخورد قانونی دانست.

آفاقی توجه به رسالت خطیر امانتداری و همچنین جلب رضایت مردم با خدمت‌رسانی شایسته را یادآور شد و بیان کرد: حرمت مال مردم به منزله حرمت خون آنهاست و پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم در جامعه قرار دارد.

کد خبر 6086411

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور