Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@13:10:48 GMT

مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۷۹۰۸

مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا درگذشت

مهاجم نوک سال‌‌های دور تیم ملی فوتبال ایتالیا که سابقه بازی در برخی از معروف‌ترین باشگاه‌های این کشور را دارد در سن ۷۱ سالگی درگذشت. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیترو آناستازی، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا که اوج دوران بازیگری‌اش در دهه‌های 60 و 70 بود، روز گذشته (جمعه) در سن هفتاد‌و‌یک سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آناستازی که متولد ماه آوریل سال 1948 در شهر کاتانیا است، 25 بازی ملی انجام داد و هشت گل هم برای این تیم به ثمر رساند. مهمترین افتخار او در رده ملی قهرمانی جام ملت‌های اروپا در سال 1968 بود. وی در رده باشگاهی نیز برای تیم‌هایی مانند ماسیمینیانا، وارسه، یوونتوس، اینتر، آسکولی و لوگانو به میدان رفت و سال 1982 بازنشسته شد.

آناستازی در مجموع 339 بازی در سری A انجام داد و 107 گل به ثمر رساند. او در دهه 70 سه بار با یوونتوس قهرمان سری A شد و در فصل 78-1977 هم با اینتر جام حذفی اینتر را فتح کرد. او در فصول‌های 71-1970 و 75-1974 عنوان آقای گل لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را از آن خود کرد.

جام حذفی ایتالیا| رم با حذف پارما حریف یوونتوس شد

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایتالیا یوونتوس اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایتالیا یوونتوس اینترمیلان تیم ملی فوتبال ایتالیا یوونتوس اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی در اینتر ماندگار است

سیمونه اینزاگی قصدی برای ترک اینتر ندارد؛ حتی اگر از تیمی همچون لیورپول پیشنهاد داشته باشد.

به گزارش ایسنا، عملکرد خوب سیمونه اینزاگی با اینتر در دوازده ماه گذشته باعث شده است بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به سرمربی سابق لاتزیو توجه نشان دهند و خواستار به‌ خدمت گرفتن او باشند. اینتر فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید و پابه‌پای منچسترسیتی در دیدار نهایی جنگید ولی در نهایت با یک گل شکست خورد و دستش از جام قهرمانی کوتاه ماند.

اینتر در این فصل با قدرت تمام فاتح سری آ شد و سوپرجام ایتالیا را نیز به دست آورد. نراتزوری پنج هفته مانده به پایان فصل، عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را به دست آورد. آنها در لیگ ایتالیا ۲۸ برد، پنج تساوی و تنها یک باخت داشته‌اند. اینتر در سری آ بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را نیز دارد.

طبق گزارش رسانه ایتالیایی Giornale، یکی از باشگاه‌هایی که به جذب اینزاگی علاقه نشان داده، لیورپول است. یورگن کلوپ پس از بیش از هشت سال آنفیلد را ترک می‌کند و آرنه اسلات از فاینورد گزینه جدی قرمزها است. در کنار او روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ و سیمونه اینزاگی از اینتر نیز دو گزینه دیگر لیورپول‌اند.

واکنش باشگاه اینتر به پیشنهادها برای سیمونه اینزاگی بسیار قاطعانه بود. نراتزوری تمایلی به از دست دادن اینزاگی در تابستان ندارد و اینزاگی هم نمی‌خواهد جایی برود. سرمربی نراتزوری احساس می‌کند که هنوز در این تیم جای کار دارد. بر این اساس سیمونه اینزاگی تا چند هفته آینده قرارداد جدیدی را با اینتر امضا خواهد کرد تا با حاشیه امنیت بیشتری به کارش در اینتر ادامه دهد.

ورودی‌ها و خروجی‌ها برای اینتر فصل جدید

الکسیس سانچس، خوان کوادرادو، استفانو سنسی و دوی کلاسن در حال بستن چمدان‌هایشان‌اند و جدایی‌شان در تابستان از اینتر قطعی است. علاوه بر این به نظر می‌رسد دنزل دامفریس هلندی نیز از اینتر جدا شود. خرید پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی قطعی شده است و مهم‌ترین موضوع در حال حاضر برای مدیران اینتر این است که قرارداد لائوتارو مارتینس، ستاره آرژانتینی‌شان، را تمدید کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم