Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:20:07 GMT

خلیج فارس وتنگه هرمز مواج می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۷۹۷۲

خلیج فارس وتنگه هرمز مواج می‌شود

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز شنبه باتوجه به تاثیر زبانه‌های سامانه پرفشار در مناطق دریایی تنگه هرمز و افزایش باد شمال شرقی در محدوده‌ی ۳۰ کیلومتر در ساعت، دریا در این محدوده متلاطم خواهد بود.

کیانوش عارفی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین امروز شنبه در مناطق شمالی خلیج فارس نیز وزش باد نسبت شدید جنوب شرقی پیش بینی می‌شود که سبب مواج شدن دریا خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توصیه کرد: شناورهای سبک در رفتن به سمت تنگه هرمز احتیاط کنند و از رفتن به جزیره‌های غربی خلیج فارس خودداری شود.

معاون هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: از لحاظ دمایی نیز امروز شنبه باتوجه به افزایش رطوبت نسبی هوا، به تدریج درهفته جاری شاهد افزایش نسبی دمای کمینه خواهیم بود.

عارفی یادآورشد: دوشنبه وسه شنبه هفته جاری نیز با عبور موجی ناپایدار در برخی نقاط استان هرمزگان رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در روزهای پایانی هفته جاری نیز با وزش تند باد جنوب شرقی در مناطق دریایی هرمزگان، در بیشتر نقاط استان  تاثیر یک موج بارشی خواهیم داشت.

برچسب‌ها هواشناسی پیش بینی هواشناسی دریای مواج وزش باد خلیج فارس تنگه هرمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی پیش بینی هواشناسی دریای مواج وزش باد خلیج فارس تنگه هرمز هواشناسی پیش بینی هواشناسی دریای مواج وزش باد خلیج فارس تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم

بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه، باران، رگبار و رعدوبرق و تگرگ، در نواحی کوهستانی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باران و برف و احتمال کولاک، باد شدید، کاهش دما بین ۵ تا ۸ درجه در استان سمنان پیش بینی می شود .

 از روز سه شنبه تا پنج شنبه، احتمال رواناب و سیلاب، احتمال خسارت سرمازدگی و تگرگ در بخش کشاورزی وجود دارد و به همین منظور در این مدت هشدار نارنجی هواشناسی در بخش کشاورزی هم اعلام شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۷ اردیبهشت
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم