Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بروجن گفت: تسهیلات اشتغال روستایی تا سقف 40 میلیارد ریال و با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: یکی از مهم ‌ترین اولویت های دولت توسعه اشتغال پایدار در روستاها بوده که با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی درحال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال روستایی در سه بخش کشاورزی، خدمات و صنعت قابل پرداخت می باشد، افزود: سقف تسهیلات تا 40 میلیارد ریال درنظر گرفته شده است.
 
فرماندار بروجن بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینان امید را بانک ‌های ارائه دهنده تسهیلات به بخش اشتغالزایی روستایی و عشایری در کشور عنوان و اضافه کرد: متقاضیان با مطالعه دقیق قوانین و مقررات در سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir/ نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند.
 
ملکی گفت: سود مشارکت تسهیلات پرداخت شده 6 درصد با بازپرداخت 60 ماهه بوده که در صورت احداث کارگاه و یا واحد تولیدی تا 84 ماه قابل افزایش است.
 
وی افزود: با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و ایجاد فرصت‌های شغلی، رونق مناطق روستایی در شهرستان بروجن فراهم می‌شود.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی