Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حسن غیاثوند گفت: طرح شناسایی و ابطال کارت سوخت تاکسی‌های بدون پروانه تاکسیرانی یا بدون اعتبار برای ساماندهی و انتظام بخشی به ناوگان تاکسیرانی در دستور کار سازمان قرار گرفته و به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی دارا بودن پروانه فعالیت و پروانه تاکسیرانی را الزام اساسی این حرفه برشمرد و افزود: این سازمان مالکان تاکسی‌های بدون پروانه  یا بدون اعتبار تاکسیرانی را به عنوان تاکسی غیرمجاز دانسته و در همین زمینه در تلاش هستیم با شناسایی این دسته از رانندگان نسبت به توقیف و ابطال کارت سوخت آنان اقدام لازم به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بروجرد ادامه داد: مالکان و رانندگان تاکسی‌ها باید قبل از انقضای پروانه در اسرع وقت برای دریافت و تمدید پروانه فعالیت به ساختمان اداری سازمان واقع در خیابان آزادی مراجعه کنند.

کد خبر 478862 برچسب‌ها سوخت - بنزین (کارت سوخت هوشمند) استان لرستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سوخت بنزین کارت سوخت هوشمند استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، حسین بهبودی، مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی _ مردمی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این سازمان که طی بخشنامه‌ای به استان‌ها نیز ابلاغ شده است، تمامی تشکل‌های قرآنی مردمی اعم از مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت برای تمدید پروانه فعالیت خود می‌توانند اصل پروانه‌های فعالیت منقضی شده یا در آستانه انقضا را مستقیماً و بدون واسطه به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و حداکثر یک هفته بعد، پروانه جدید و تمدید شده را در محل تشکل قرآنی خود دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام برای تسریع در تمدید پروانه‌های فعالیت تشکل‌های مردمی و جلوگیری از تبعات ناشی از تاخیر در دسترسی به پروانه فعالیت دارای تاریخ اعتبار صورت گرفته است. همچنین در صورت تمایل تشکل‌های قرآنی، همچنان دفاتر تبلیغات اسلامی و نیز اتحادیه‌های استان‌ها در سراسر کشور نسبت به دریافت پروانه‌های فعالیت نیازمند تمدید و ارسال آن‌ها به سازمان دارالقرآن الکریم اقدام می‌کنند.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم افزود: اصلاحات متعددی بابت تسهیل و تعدیل فرایند صدور مجوز به تشکل‌های قرآنی صورت گرفته که به تدریج و پس از طی مراحل آزمایشی، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد