Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، رضا صالحی امیری در مورد تصمیم AFC مبنی بر بازی نکردن تیم های باشگاهی فوتبال ایران در خانه بیان کرد:  این مسئله را باید در دایره یک موضوع جامع تری ببینید که دشمنی  استکبار جهانی با انقلاب اسلامی است. امروز مسئله فوتبال و ورزش جدا از مسئله سیاست نیست. بخشی از فشار  استکبار جهانی از طریق ورزش است و این هم بخشی از این پروژه  است که نشاط و شادکامی را از مردم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: یکی از حوزه هایی که روی آن برنامه  ریزی کرده اند همین است و یک مسئله کاملا دروغی  و جعلی را عنوان کرده اند.  همه می دانند که ما در یک فضای امنی هستیم و ایران در منطقه از امن ترین کشورها است. حادثه‌ای که اتفاق افتاد ناگوار بود و رسما جمهوری اسلامی مسئولیت آن را پذیرفت اما ادامه  دادن آن به نوعی انتقام جویی از ملت است. نمی خواهم وارد ابعاد سیاسی  موضوع شوم اما کسانی که این رفتار را دارند انجام می دهند فاقد اقتدار هستند  و عملا به عنوان بازیچه استکبار جهانی عمل می کنند.

 صالحی امیری در مورد موضع ایران گفت: یکشنبه هیات اجرایی AFC جلسه دارد و قطعی اعلام  می کند. اما ما برای حفظ اقتدار و اعتبار نظام هیچ وقت فشار و تحقیر را تحمل نخواهیم کرد. رسما  اعلام شده اگر چنین تصمیم گرفته شود ما در مسابقات شرکت نخواهیم  کرد. تبعات آن  هم بر عهده کسانی است که این تصمیم را می گیرند.

 او افزود: این تصمیم برای ما خوب نیست و برای آنها هم بدون هزینه نیست چون برای تداوم فعالیت AFC ثابت می شود  شیخ سلیمان گوش به فرمان کسانی دیگر است، از این رو رسما به او اعتراض شد. در این مورد دیروز جلساتی با حضور مسئولان ذی ربط برگزار شد و امروز هم این جلسات در وزارت ورزش ادامه دارد و رسما موضع جمهوری اسلامی قبل از ظهر اعلام می شود. چنانچه این رویه غلط را اصلاح کنند تیم های ایرانی شرکت می کنند در غیر این صورت شرکت نمی کند. جوانان ما می دانند  عزت و غرور ملی به مراتب ارزش آن از هر تصمیمی مهم تر است. تحت هیچ شرایطی حق نداریم با غرور و هویت ملی معامله و بازی کنیم. از طرفی اگر این روند را بپذیریم برای بازی های بعدی دچار چالش  می شویم و باید در همین نقطه این روند را متوقف کنیم.  

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر

شهریار افندیزاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با بیان این مطلب تصریح کرد: با توجه به وجود گره‌های ترافیکی متعدد در معابر محلات حسین‌آباد و مبارک‌آباد، حد فاصل بزرگراه‌های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی که رفت و آمد روزانه شهروندان را با مشکل و کندی همراه ساخته بود، مطالعات تخصصی در این باره انجام و راهکار‌های روان‌سازی ترافیک و برطرف کردن مشکلات یادشده مورد بررسی قرار گرفت.

افندیزاده گفت: در فرایند مطالعات مذکور، گزینه‌های مختلف ساماندهی ترافیکی این محدوده بررسی شد و بازگشایی یکی از معابر شرقی- غربی محلات اعلام شده به شبکه بزرگراهی برای تسهیل دسترسی ساکنین و تخلیه بهتر بار ترافیک خروجی از شبکه، مدنظر قرار گرفت.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران ادامه داد: براساس نتایج مطالعات و جمع‌بندی اعضای کمیته شبکه معابر، اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به تصویب رسیده است.

 افندیزاده با بیان اینکه بهبود دسترسی شهروندان به ایستگاه متروی میدان هروی، تقلیل زمان پیمایش خودرو‌ها و کاهش نسبی آلاینده‌ها در محدوده از نتایج اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی خواهد بود، اعلام کرد: طرح یادشده، باعث روان شدن ترافیک در شبکه معابر محلات پیرامونی، خروج آسان‌تر خودرو‌ها از معابر محلی به بزرگراهی، کاهش بار ترافیکی درون شبکه‌ای و کاهش تاخیر و زمان تردد خودرو‌ها می‌شود.

گفتنی است کمیته شبکه معابر، از کمیته‌های تخصصی شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران است که با محوریت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و حضور جمعی از صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف از جمله معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مناطق مربوطه، تغییرات شبکه معابر شهری تهران را بررسی کرده و درباره نحوه مواجهه با مشکلات ترافیکی تصمیم‌گیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • عبادی‌پور: هفته نخست لیگ ملت‌ها جنگ جهانی داریم
  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • هیولا به فلومیننزه بازگشت
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت