Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@13:54:05 GMT

منچستریونایتد با مونیر تماس گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۸۹۲۹

منچستریونایتد با مونیر تماس گرفت

بنابه نوشته یک نشریه معتبر فرانسه، منچستریونایتد با مدافع بلژیکی پاری‌سن‌ژرمن تماس گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، توماس مونیر در هفته‌‌ای که گذشت، بازیکنی بود که بحث انتقالش به تیمی دیگر توسط رسانه‌ها بسیار مطرح شد.

طبق گزارش امروز فرانس‌ فوتبال، منچستریونایتد نخستین گام جدی را برای همکاری احتمالی با وی را برداشت و با مدیر برنامه بازیکن 28 ساله تماس گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونایتد‌ها از آنجایی که در جناح راست خط دفاع خود با کمبودهای زیادی مواجه هستند،‌ تلاش می‌کنند تا با بازیکن پرتجربه به توافق برسند تا رایزنی با باشگاه پاریسی را آغاز کنند.

بر اساس آنچه رسانه فرانسوی نوشت مدیریت تیم لیگ برتری امیدوار است تا قبل از اتمام موعد نقل و انتقالات زمستانی،‌ با مونیر که مورد توجه تیم‌های مثل بایرن مونیخ است، به توافق کامل دست یابند.

ستاره سابق ویترون و کلوب بروخه از سال 2016 در خدمت سن‌ژرمن است. وی در 80 بازی موفق شده 8 گل برای پاریسی‌ها بزند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: منچستریونایتد فرانسه رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد بوده و این کاپیتان پرتغالی یکی از مهره‌های بوده تیم اریک تن‌هاخ است.

قرارداد فرناندز با یونایتد دو سال پیش تا ژوئن 2026 تمدید شد و در روزهای پایانی فصل 24-2023 از او سوال شد که برای آینده‌اش که برنامه‌ای دارد.

فرناندز تایید کرد که در حال حاضر به موضوعی به غیر از فینال جام حذفی و یورو فکر نمی‌کند اما به نوعی تایید کرد ضمن علاقه از سمت باشگاه، هنوز با پیشنهادی مواجه نشده است.

برونو فرناندز درباره آینده خود در منچستریونایتد گفت:"در حال حاضر به چیزهای دیگر فکر نمی‌کنم. مشخص است که این فقط به من بستگی ندارد، اینطور نیست؟ یک بازیکن همیشه باید بخواهد اینجا باشد، اما در عین حال شما به عنوان یک باشگاه باید بخواهید که او بماند. در حال حاضر، احساس می‌کنم از سوی هر دو طرف چنین چیزی وجود دارد."

او درمورد اینکه احتمال دارد در یونایتد نماند، گفت:"اگر بخواهم خیلی صادق باشم، باید بگویم که اگر نخواهم در لیگ جزیره به کارم ادامه دهم، تا بعد از یورو به آن فکر نمی‌کنم، چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکزم را از فینال جام حذفی و یورو دور کند، چون در حال حاضر هیچ چیز مهم‌تر از این نیست."

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ