Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های بانک ملی ، آموزش و پرورش ، شرکت برق و جهاد کشاورزی به مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال کارکنان دولت اردبیل صعود کردند .

به گزارش برنا، به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی وشهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال کارکنان دولت استان(آقایان) با حضور 9 تیم در دو گروه به همت هیات والیبال و سپاه ناحیه بسیج شهرستان اردبیل در سالن شهید مظاهری برگزار و با معرفی چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی به کار خود پایان داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مرحله مقدماتی تیم های بانک ملی با12 امتیاز ، آموزش و پرورش با10 امتیاز ، شرکت برق با10 امتیاز و جهادکشاورزی با 9 امتیاز به نیمه نهایی صعود کردند . بازی های مرحله نیمه نهایی بدین شرح است : **شنبه 28 دی ماه *شرکت برق – آموزش و پرورش *بانک ملی – جهاد کشاورزی گفتنی است فینال این رقابت ها روز یکشنبه 29 دی ماه برگزار می شود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش دولت رقابت نیمه نهایی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

دیگر خبرها

  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد