Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@12:25:03 GMT

بهترین هدایای مدیریتی برای سال 99

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۹۰۴۷

با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و شروع سال نو ، ضرورت تهیه هدایای ویژه این ایام نیز بیشتر و پر رنگ تر می شود. به ویژه برای سازمان ها ، نهادهای دولتی و خصوصی این امر نمود بیشتری می یابد ، خصوصا تهیه هدایای ویژه برای مدیران و رؤسای شرکت های همکار و طرف قرارداد که باید شأن و جایگاه آنان و الزامات یک هدیه مناسب برای ایشان ضرورتا لحاظ گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 ویژگی هدایای مدیریتی :

در یک جمع بندی کلی ویژگی های اصلی هدایای مدیریتی را برشمرده و در انتها پیشنهادات جذاب شرکت هفت گردون خیال را معرفی می نماییم.

1) اولین نکته مورد توجه ، بسته بندی شکیل و وزین هدیه می باشد. هدیه ای فاخر در یک بسته بندی نامناسب ، اثراتی به مراتب کمتر بر جای می گذارد.

2) قراردادن کارت تبریک با ذکر نام و سمت مدیر مربوطه ( هدیه گیرنده ) ، تاثیر فوق العاده ای در جلب نظر هدیه گیرنده دارد.

3) هدیه باید متناسب با جایگاه و شأن اجتماعی و اداری مدیر مربوطه باشد.

4) ترجیحا در صورت امکان علایق و یا نیازهای وی حتی رنگ مورد علاقه ایشان بهتر است هنگام تهیه هدیه لحاظ گردد.

5) هدیه بهتر است که خیلی شخصی نبوده و البته علاوه بر زیبایی ، کاربردی هم باشد و هر زمان که مدیر مربوطه از آن استفاده نمود طبعا نام و ارتباط کاری ایشان با شما ( هدیه دهنده ) برایش تداعی خواهد گشت.

6) بهتر است که جهت کمک به چرخه رشد اقتصادی کشور ، از هدایای مرغوب و کاربردی ساخت داخل استفاده شود. ( مانند صنایع دستی ایران )

7) در هدیه ارسالی جهت نیل بهتر رسیدن به اهداف مورد نظر از چند هدیه مختلف و مکمل در کنار هدیه اصلی استفاده شود.

8) هدیه حتما در مقطع زمانی مناسب و ارسالی مناسب اهدا گردد.

با توجه به موارد ذکر شده در سطور بالا به اختصار پیشنهادات ویژه خود را در میان می گذاریم :

شرکت هفت گردون خیال با پیشنهاد بهره گیری از صنایع دستی اصیل و زیبای ایرانی در کنار هدایای مکمل ، مجموعه های وزین و فاخری را همراه با بسته بندی های ویژه برای این منظور تدارک دیده است. هدایای ویژه مدیریتی هفت گردون خیال متشکل از نفیس ترین آثار صنایع دستی ایران چون فیروزه کوبی و میناکاری در کنار اقلامی همانند پاوربانک ، ست های نفیس مدیریتی ، خودکار و خودنویس های لوکس ، هدایای ویژه چرمی و ... در جعبه های زیبا و متفاوت همراه با کارت تبریک زیبا می تواند پاسخ شایسته ای به این نیاز باشد. با مراجعه به سایت هفت گردون خیال می توانید پکیج های پیشنهادی را مشاهده و علاوه بر آن این امکان نیز فراهم گردیده است که بسته های ارائه شده بر مبنای پیشنهاد و خواست متقاضیان محترم نیز تدارک دیده شود. با اهدای هدایای ویژه مدیریتی ما ، خاطره ای ماندگار و نیک از شما و مجموعه مطلوبتان در اذهان باقی خواهد ماند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران دولتی و خصوصی رشد اقتصادی سال نو صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی نتوانسته در هیچکدام از بازی‌های رئال مادرید در این فصل حاضر شود، هیچ نگرانی در مورد جای خالی‌اش ندارد.

او که بعد از حدود ۷ ماه به تمرینات گروهی رئال اضافه شده بود، از ناحیه مینیسک داخلی زانو مصدوم شد تا مدت دوری‌اش از میادین، حدود دو ماه دیگر بیشتر شود.

او اکنون در حال طی کردن مراحل پایانی ریکاوری است و انتظار می‌رود بزودی مجدداً به تمرینات گروهی برگردد. این دروازه‌بان بلژیکی در مصاحبه جدیدی در مورد زمان بازگشت به دروازه رئال گفت:«آندری لونین خیلی خوب کار می‌کند. هیچ نیازی به عجله نیست. عملکرد او را در بازی‌های اخیر دیده‌اید. می‌دانید که چقدر عالی کار می‌کند. پس نیازی به نگرانی نیست.»

کورتوا همچنین در مورد حواشی مربوط به ال‌کلاسیکوی اخیر و گل مردود لامینه یامال گفت:«من وارد این موضوع نمی‌شوم، ارزشش را ندارد. با تکنولوژی بسیار ساده است که ببینید توپ از خط رده نشده است.»

دیگر خبرها

  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • اصفهان، اقلیم معناست
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است