Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:50:25 GMT

۴۷ شعبه اخذ رای در ابرکوه پیش‌بینی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۹۱۹۲

۴۷ شعبه اخذ رای در ابرکوه پیش‌بینی شد

محمد کاظمی نسب روز شنبه در نشست اعضای هیات اجرایی و نمایندگان شورای نگهبان افزود: شعب ثبت نام و اخذ رای تدوین شده و بر اساس برنامه زمان‌ بندی محل و تعداد آن در حوزه‌های اصلی و فرعی در جلسه هیات اجرایی مشخص شده است.

وی اظهار داشت:  ٣٠ شعبه برای شهر ابرکوه و بخش مرکزی منظور شده که از این تعداد هشت شعبه در شهر ابرکوه و ۱۲ شعبه در سطح روستاهای بخش مرکزی ابرکوه پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات ابرکوه همچنین خاطرنشان کرد:  ۱۷ شعبه هم برای بخش بهمن درنظر گرفته شده ه از این تعداد، هشت شعبه در شهر مهردشت و ۹ شعبه در روستاهای بخش بهمن است.

کاظمی نسب ادامه داد: ما به عنوان مجریان انتخابات تمامی تلاش و فعالیت خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و مشارکت حداکثری مردم متمرکز خواهیم کرد.

حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز است که یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها ستاد انتخابات کشور ابرکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور ابرکوه ستاد انتخابات کشور ابرکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت بختیاری عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: چهار نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد ۲ نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.

بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت ماه) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور اول در آبادان به طور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.

وی، تعداد شعب اخذ رأی را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و بیان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رأی از مردم آبادان را بر عهده دارند.

کد خبر 6088179

دیگر خبرها

  • مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار