Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای گرفتن میزبانی از تیم های ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2020 باعث واکنش های متفاوتی از سوی دست اندرکاران فوتبالی شده است.

به گزارش" ورزش سه" هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تیم ماشین سازی و کارشناس مسائل حقوقی ورزشی یکی از کسانی است که در این رابطه گفته بود که عدم شرکت نماینده های ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به نشانه اعتراض می تواند منجر به محرومیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرف ها البته واکنش محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس را در یک برنامه تلویزیونی به همراه داشت به طوری که او گفت:"  من نمی دانم هدف ایشان(نصیرزاده) از این صحبت ها چیست. آقا ما محروم هم بشویم نباید زیر بار این تحریم ها برویم. این چه صحبتی است وقتی ما هنوز موضعمان را مشخص نکرده ایم و داریم رایزنی می کنیم. کمیته اجرایی هنوز نیامده است. نمی دانم ایشان چرا هر بار خودش را وسط می اندازد! آقا اجازه بده اصلا ببینیم می توانیم این داستان را انجام بدهیم!؟ او ناامیدی بین مردم انتشار می دهد و آقای نصیرزاده باید بهتر از این عمل کند و به موقع صحبت کند. چرا مردم را ناامید می کند؟ حتی اگر این اتفاق هم بیفتد ما نباید زیر بار این داستان برویم. "


در همین ارتباط با هوشنگ نصیرزاده تماس گرفتیم و او در این باره گفت:" ببینید مجری برنامه حرف های من را درست به انصاری فرد منتقل نکرد و متاسفانه او هم پاسخش محترمانه نبود."


او افزود:" من گفتم در هر دو صورت اگر شرکت نکنیم ممکن است تا دو دوره محروم خواهیم شد." نصیرزاده همچنین گفت:" اگر شرت کنیم در مسابقات لیگ قهرمانان به معنای تایید ناامنی در منطقه است."


مدیرعامل تیم ماشین سازی در ادامه اضافه کرد:" ابتدا باید رایزنی های ورزشی را انجام بدهیم آن هم در حالی که ما در کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا یک عضو داریم که آقای تاج است. اما اگر نتیجه نداد باید رایزنی های دیپلماتیک انجام داده و در نهایت تهدید به تحریم کنیم."


او گفت:"در نهایت هم اگر قبول نشد باید در مسابقات شرکت نکنیم. با توجه به نتایجی که پیش از این در باشگاه های آسیایی گرفتیم باعدم شرکت در این مسابقات چیزی را از دست نمی دهیم."


کارشناس حقوقی ورزش در ادامه با بیان اینکه این یک تصمیم سیاسی است گفت:" شیخ سلمان بحرینی است و خیلی ساده انگارانه است که تصوی کنیم که شیخ سلمان تحت تاثیر حکومت و سیاست کشورش نیست."

هوشنگ نصیرزاده ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوشنگ نصیرزاده ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام

تصاویر منتشرشده صدها هزار قطعه ماهی مرده را در یک مخزن آب طبیعی در استان «دونگ نای» واقع در جنوب ویتنام نشان می‌دهد.

اخیرا بخش‌هایی از مناطق مرکزی و جنوبی ویتنام مانند دیگر نقاط جنوب شرقی آسیا گرمای سوزان و کشنده‌ای را تجربه کرده‌اند. در بسیاری از این مناطق مدارس زودتر از موعد مقرر تعطیل شده‌اند و مصرف برق به شدت افزایش یافته است.

ماهی‌های مرده در بخش‌های وسیعی از مخزن ۳۰۰ هکتاری «سونگ می» غوطه‌ور هستند و بعضی از قایقران‌ها و ماهیگیران آنها را از سطح آب جمع‌آوری می‌کنند.

به گزارش روزنامه‌های محلی، شرکتی که مسئولیت مدیریت این دریاچه را بر عهده داشته است از سال ۲۰۲۴ لایروبی آن را آغاز کرده بود و در نظر داشت برای محافظت از ماهی‌ها از منابع دیگری به آنجا آب منتقل کند.

به گزارش بی بی سی، اما با توجه به تداوم موج گرما، این شرکت مجبور شد آب را به مناطق پایین دستی منتقل کند که این منجر به کاهش سطح آب و در نتیجه مرگ دسته‌جمعی ماهی‌ها شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند
  • تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • سعیدی: هواداران سپاهان سنگ‌پراکنی نکردند / لشگری: باشگاه سپاهان بدعت‌گذار توهین جنسی و غیر انسانی به هواداران خانم بود / فیلم