Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:24:48 GMT

آغاز دوباره یک لیگ آشفته

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۹۲۶۷

آغاز دوباره یک لیگ آشفته

لیگ برتر والیبال ایران حدود ۵۰ روز پیش تعطیل شد تا تیم ملی خود را برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک آماده کند. پیش از تعطیلی مسابقات نیز، رقابت‌های هفته ششم به طور کامل و چند بازی از هفته هفتم به تعویق افتاده بود.

در آغاز دوباره مسابقات، سازمان لیگ قصد دارد ابتدا دیدارهای ۲ هفته ششم و هفتم را برگزار کند و سپس به سراغ ادامه مسابقات از هفته یازدهم برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که قرار است فردا دیدارهای هفته ششم برگزار شود، هنوز تکلیف ۲ مسابقه این هفته روشن نیست. هفته پیش سازمان لیگ اعلام کرد که تیم‌های پیام مشهد و شهروند اراک به دلیل پرداخت نکردن بدهی خود به فدراسیون، نمی‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

پیام در این هفته میهمان شهرداری گنبد است و شهروند هم در اردکان باید به مصاف خاتم برود. با اعلام سازمان لیگ، این ۲ مسابقه برگزار نمی‌شود اما مشخص نیست نتیجه آن سه بر صفر به سود حریفان اعلام خواهد شد یا این ۲ بازی هم به جمع دیدارهای معوقه لیگ برتر اضافه می‌شود. تکلیف ادامه حضور ۲ تیم پیام و شهروند نیز مشخص نیست.

فدراسیون والیبال در سال‌های گذشته همواره در برگزاری لیگ برتر مشکلات فراوانی داشت و امسال در یکی از بدترین شرایط خود قرار دارد. ضعف اطلاع‌رسانی هم به این مشکلات اضافه شده و درحالی که کمی بیشتر از ۲۴ ساعت تا آغاز هفته ششم باقی مانده است، سوالات بی‌پاسخ بسیاری درباره شرایط پیام و شهروند وجود دارد.

در میان دیگر مسابقات هفته ششم، رویارویی کاله مازندران و پیکان تهران، یکی از حساس‌ترین بازی هفته محسوب می‌شود. کاله و پیکان از تیم‌های قدیمی والیبال ایران هستند که هر ۲ سابقه قهرمانی در لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا را دارند. پیکان که به دنبال حفظ جایگاه خود در رده دوم جدول رده‌بندی است، در آمل باید با شاگردان جوان بهروز عطایی و هواداران پرشور کاله رقابت کند.

شهرداری ارومیه که با سپردن سرمربیگری به پیمان اکبری و جذب پوریا فیاضی، جان دوباره‌ای گرفته است، در این هفته مقابل تماشاگران خود در سالن غدیر، به مصاف شهداب یزد می‌رود. سپاهان اصفهان هم در خانه خود از راه‌یاب ملل مریوان پذیرایی می‌کند.

اما در حساس‌ترین بازی هفته، تیم صدرنشین شهرداری ورامین به مصاف تیم رده‌سومی سایپا می‌رود. این بازی در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود. ورامینی‌ها که هر ۹ بازی قبلی خود را در این فصل با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند، به دنبال تداوم روند موفقیت خود هستند.

برنامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر والیبال

شهرداری ارومیه - شهداب یزد

کاله مازندران - پیکان تهران

فولاد سپاهان - راه‌یاب ملل مریوان

سایپا تهران - شهرداری ورامین

جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال در آستانه آغاز دوباره مسابقات

برچسب‌ها فدراسیون والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال پیکان لیگ برتر والیبال پوریا فیاضی تیم والیبال سایپا شهرداری ورامین تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال سپاهان تیم والیبال پیام تیم والیبال کاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال پیکان لیگ برتر والیبال پوریا فیاضی تیم والیبال سایپا شهرداری ورامین تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال سپاهان تیم والیبال پیام تیم والیبال کاله فدراسیون والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال پیکان لیگ برتر والیبال پوریا فیاضی تیم والیبال سایپا شهرداری ورامین تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال سپاهان تیم والیبال پیام تیم والیبال کاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری کاپیتان تیم فولاد خوزستان پس از مدت‌ها ناکامی در گلزنی اولین گل خود در نیم فصل دوم را مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند و یک امتیاز مهم برای این تیم در هفته‌های حساس پایانی به دست آورد.

انصاری که در نیم فصل نخست روی اکثر امتیازات کسب شده فولاد تاثیر مستقیم داشت و برای این تیم گل‌های سه امتیازی به ثمر رسانده بود در این مسابقه هم ناجی فولاد بود و تک گل آنها را در خانه آلومینیوم اراک به ثمر رساند.

آخرین بازی که ساسان انصاری برای فولاد گلزنی کرده به هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران باز می‌گردد که در بازی خانگی دروازه رشید مظاهری را باز کرد و همین تک گل سه امتیاز ارزشمند را برای فولادی‌ها به همراه داشت، این سه امتیاز در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می‌آید و اهمیت آن در ادامه لیگ هم تعیین کننده رتبه فولاد در جدول خواهد بود.

کاپیتان فولاد در روزهای سخت این باشگاه نقش کلیدی داشت و سرمربی‌های مختلفی که در این تیم حضور داشتند از حضور تاثیرگذار او صحبت کردند، ساسان در هفته‌های پایانی لیگ برتر نقش کلیدی در ترکیب این تیم خواهد داشت.

انصاری در این فصل از 25 هفته لیگ برتر 22 حضور ثابت و 2 بار به‌عنوان جانشین برای فولاد بازی کرده و 4 گل و 3 پاس گل عملکرد او در لیگ برتر بوده است.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس