Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@06:05:11 GMT

هر 2 شهربازی کرمانشاه همچنان پلمب است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۹۳۴۳

هر 2 شهربازی کرمانشاه همچنان پلمب است

ایسنا/کرمانشاه کارشناس اداره‌کل استاندارد استان کرمانشاه گفت: هر دو شهربازی کرمانشاه به دلیل استاندارد نبودن تجهیزات همچنان پلمب است و امکان فعالیت ندارند.

سیدپیام شفیعی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وجود دو شهربازی در شهر کرمانشاه شامل شهربازی پل ولایت و شهربازی فانفار تاقبستان، اظهار کرد: هر دو شهربازی به دلیل استاندارد نبودن تجهیزات و وسایل بازی پلمب هستند و امکان فعالیت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چندی قبل قرار بود با کمک سرمایه‌گذار تمام تجهیزات قدیمی این دو شهربازی تعویض و وسایل بازی نو جاگیزین آنها شود، اما تا کنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

شفیعی با بیان اینکه در صورت نصب تجهیزات جدید اداره استاندارد آماده همکاری است، یادآور شد: اگر تجهیزاتِ به روز نصب شود، ما هم آماده‌ایم  پروانه استاندارد نصب و بهره‌برداری برای این وسایل صادر کنیم، اما تا کنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و از تجهیزات قدیمی دو شهربازی نیز هیچکدام نشان استاندارد ندارند.

به گفته کارشناس اداره استاندارد استان کرمانشاه، بیش از 1.5 سال قبل برای تعدادی از وسایل بازی شهربازی پل ولایت پروانه استاندارد صادر شد، اما چون پروانه‌های استاندارد فقط یکسال مهلت دارد، پروانه‌های صادر شده اکنون دیگر معتبر نیست.

شفیعی افزود: همچنین برای وسایل سنگین بازی نیز باید بازرسی مراقبتی به صورت هر سه ماه یکبار انجام شود که در این زمینه نیز درخواست و اقدامی از سوی شهربازی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط برای شهربازی فانفار نیز مشابه است، عنوان کرد: هیچکدام از وسایل بازی این شهربازی نیز پروانه استاندارد ندارد و از همین رو امکان استفاده از آنها وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندارد شهربازی كرمانشاه استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد

جواد کاکایی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی و هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد و بارش سنگین باران در اواخر هفته جاری، گفت : مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز که قرار بود در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار شود که به روز‌های چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری موکول شد.

جواد کاکایی افزود: مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات در سالروز این عملیات، هرساله آغازی برای اردو‌های راهیان نور در سراسر کشور است که با حضور بسیجیان و شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال هم با همکاری و پشتیبانی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های همجوار به عنوان معین سرپل ذهاب، مقدمه‌های لازم شامل اسکان، پذیرایی، برنامه‌های فرهنگی و حضور سخنرانان کشوری و لشکری برای برگزاری مراسمی در خور شان شهدای بازی دراز و با حضور مهمانانی از سراسر کشور فراهم شده است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از ۴۰ هزار نفر در این برنامه باشکوه حضور داشته باشند و در این رابطه کمیته‌های ۶ گانه برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و آماده برگزاری این همایش با حضور مهمانانی از سراسر کشور هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود