Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:00:36 GMT

همایش مادرانه و زنگ فاطمی در قزوین اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۹۴۲۱

همایش مادرانه و زنگ فاطمی در قزوین اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد اجرایی برنامه‌های ایام فاطمیه شهرستان قزوین روز شنبه در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا میرزایی در این جلسه اظهار داشت: ایام فاطمیه از مناسبت‌های مذهبی مهم در تقویم کشور است که باید با برنامه ریزی مناسب آن را باشکوه برگزار کنیم.

میرزایی تصریح کرد: همایش مادرانه، تجمع هیئت‌های مذهبی، نواختن زنگ فاطمی در مدارس استان ز دیگر برنامه‌های این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برنامه‌های ایام فاطمیه از پنجم تا هفتم بهمن ماه تدارک دیده شده که با همکاری اداره اوقاف، آموزش و پرورش، شهرداری و تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین یادآور شد: روستاهایی که روحانی ندارد باید در این ایام در اولویت قرار گیرد تا اعزام مبلغ داشته باشیم.

میرزایی بیان کرد: مقرر شده تا زنگ فاطمی در دبیرستان‌های اول و دوم نواخته شود و این مراسم به صورت نمادین ساعت ۹ صبح روز دوشنبه هفتم بهمن ماه در مدرسه دخترانه صدرا برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های فاطمیه در ۱۰۰ مدرسه استان به صورت خودجوش و باشکوه برگزار می‌شود و ستاد فاطمیه تلاش می‌کند این برنامه مانند محرم و عاشورا پرشور باشد.

میرزایی از تهیه بسته‌های فرهنگی هم خبر داد و گفت: توجه به نظم دسته جات عزاداری، فضاسازی سطح شهر در ایام فاطمیه باید در اولویت باشد و تلاش کنیم فعالیت‌ها مقدمه‌ای برای عاشورایی شدن ایام فاطمیه باشد.


بتول نظری معاون امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین هم گفت: همایش مادرانه روز دوشنبه ۷ بهمن از ساعت ۹.۳۰ صبح در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می‌شود و در این روز برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده است.

وی افزود: برنامه تجلیل از مادران شهید و مدافع حرم، سخنرانی مادر یک شهید و حجت الاسلام موسوی از روحانیون و مبلغان دینی در همایش مادرانه پیش بینی شده است.

نظری تصریح کرد: در سال‌های قبل برنامه‌های این ایام در قالب سبک زندگی برگزار می‌شد و امسال تجلیل از خانواده شهدا نیز پیش بینی شده است.

در ادامه رجبی نماینده کانون مداحان استان گفت: چند سالی است برنامه‌های ایام فاطمیه در حال برگزاری است و انتظار داریم هماهنگی بیشتری توسط اداره اوقاف صورت گیرد تا شکوه مراسم بیشتر شود.

وی در خصوص اهمیت برگزاری نماز ظهر روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز نکاتی را یادآور شد و افزود: دسته جات عزاداری در ایام فاطمه به سمت امامزاده حسین حرکت خواهند کرد و باید به ساماندهی و نظم آنها توجه شود.

کد خبر 4828414

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا میرزایی تبلیغات اسلامی قزوین ایام فاطمیه قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر شهرکرد ایلام سیل سیستان و بلوچستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گرگان تعطیلی مدارس قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم

مهدی محمدخانی مدیرعامل انتشارات روایت فتح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز گفت: این انتشارات در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران با نزدیک به ۲۵۰ اثر حضور پیدا خواهد کرد که از این تعداد ۱۴ کتاب چاپ اولی داریم و از همین ۱۴ کتاب، تعداد ۵ اثر در ایام نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال بالای مخاطبان ۴۰ کتاب تجدید چاپ داریم که تلاش کردیم به نمایشگاه کتاب تهران برسد.

محمدخانی با بیان اینکه بخشی از کتاب های ما مرتبط با موضوع فلسطین و ضدصهیونیسم است تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع فلسطین و غزه، دو کتاب «کاپوچینو در رام‌الله» نوشته سعاد امیری و ترجمه لیلا حسینی و «جنگ بدون صلح» نوشته نصرت الله محمودزاده کتاب‌هایی هستند که تجدید چاپ شده و در ایام نمایشگاه برنامه های ویژه‌ای برای این دو کتاب خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در ایام نمایشگاه کتاب تهران تعداد ۱۰ جشن امضا برای ۱۰ کتاب انتشارات روایت فتح برگزار خواهیم کرد افزود: ۴ برنامه رونمایی و تبیین، یک برنامه رونمایی کتاب‌های صوتی ۷جلدی «زندگی»، افتتاحیه دوره دوم آموزشی محققین و نویسندگان با عنوان «دامون»، ویژه برنامه کتاب‌های شهدای فاطمیون در سالروز تاسیس لشگر فاطمیون در روز ۲۰ اردیبهشت از جمله برنامه های انتشارات روایت فتح در ایام نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

مدیرعامل انتشارات روایت فتح تصریح کرد: در ایام نمایشگاه کتاب غرفه انتشارات روایت فتح هر روز به یکی از شهدا اختصاص دارد که برای آن شهید و کتاب هایی که از آن شهید داریم برنامه های متنوعی از قبیل تخفیف ویژه، مسابقات مختلف تدارک دیدیم که انشاالله در خدمت مردم باشیم.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229634 برچسب‌ها کتابخوانی فلسطین

دیگر خبرها

  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود