Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@05:53:16 GMT

با بازیکنان شاخص تیم امید نساجی مازندران

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۹۵۰۹

با بازیکنان شاخص تیم امید نساجی مازندران

تیم امید نساجی مازندران با سرمربی‌گری ابراهیم مرادی در رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پی معرفی بازیکنان شاخص و مستعد تیم‌های پایه باشگاه نساجی به سراغ امیررضا میرزایی هافبک، سیدناصر رضایی مدافع، امیرحسین عاشوری وینگر، مصطفی جوادیان مدافع، محمد عباسی وینگر و معین قربانی مدافع تیم امید نساجی رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* امیدوارم محصولات باشگاه در تیم بزرگ نساجی بتوانند بازی کنند

امیررضا میرزایی‌مقدم هافبک تیم امید نساجی ابتدا درخصوص شروع فوتبال و پیوستنش به نساجی می‌گوید: از ١١ سالگی زیر نظر رضا تقوی فوتبالم را شروع کردم و در سن ۱۵ سالگی به تیم نساجی پیوستم و در حال حاضر ششمین سال حضورم در نساجی است.

وی درباره شرایط فعلی تیم امید بیان کرد: با روند رو به جلویی که داشتیم و بدنسازی‌ای که انجام دادیم، با درایت کادر فنی و انگیزه بالای بازیکنان سعی در جبران نیم‌فصل اول داریم و انشالله بتوانیم در پایان فصل از حیثیت خودمان دفاع کنیم، جا دارد تشکر کنم از کادر فنی قبلی که واقعاً زحمت کشیدند ولی متاسفانه بسیار بدشانس بودیم و اگر فقط اندکی شانس با ما یار بود، شاید نتایج خیلی بهتری می‌گرفتیم.

 

 

میرزایی‌مقدم خاطرنشان کرد: با آمدن ابراهیم مرادی و دستیارانش در نیم‌فصل دوم، وضع تیم خیلی بهتر شد و بچه‌ها با انگیزه بالایی کار می‌کنند و اگر همین‌طور ادامه بدهیم، مطمئناً هم بازیکنان پیشرفت می‌کنند و هم تیم جایگاه بالاتری کسب می‌کند؛ همه دغدغه مجموعه ما همین است و برای بهتر شدن تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از اسم نساجی دفاع کنیم و نماینده شایسته‌ای در کشور باشیم.

وی در مورد امکانات تیم امید عنوان کرد: یکی از شانس‌های خوب بچه‌های ما این بود که امسال سعید فدوی سرپرست تیم ما شد و وی در کنار سیدحسین سیدصالحی مدیر تیم‌های پایه بدون هیچ منتی امکانات خوبی در اختیار بچه‌ها گذاشتند و امیدوارم که بتوانیم با کسب نتایج خوب، جواب زحمات‌شان را بدهیم.

میرزایی‌مقدم در پایان گفت: امیدوارم نگاه ویژه‌تری به تیم‌های پایه به‌ویژه امیدها شود و بازیکن‌های بااستعدادی که محصول باشگاه نساجی هستند، در همین تیم بزرگ بتوانند بازی کنند.

* با ناصر رضایی از نساجی تا لیورپول!

سیدناصر رضایی مدافع تیم امید نساجی ابتدا درخصوص شروع فوتبال و پیوستنش به نساجی می‌گوید: فوتبال را از سن ۱۰ سالگی زیر نظر علی آقاجانزاده در آکادمی هدف شروع کردم و دو سال بعد از آن به تیم لیگ برتری نوجوانان متین بابل پیوستم، در سن ۱۸ سالگی وارد نساجی شدم و درحال حاضر دومین سال است که در این تیم بازی می‌کنم.

وی درخصوص شرایط فعلی تیم امید بیان کرد: از آنجایی که من نیم‌فصل دوم به این تیم اضافه شدم، با بدنسازی خوبی که زیر نظر سرمربی و کادر با درایت‌مان انجام دادیم، شرایط خیلی خوبی داریم و انشالله در پایان فصل در جایگاه خوبی در جدول قرار بگیریم.

رضایی درباره ادامه فصل اضافه کرد: تمریناتی که زیر نظر آقای ابراهیم مرادی سرمربی‌مان و کادر فنی پیگیری کردیم و همچنین انگیزه بالای بچه‌ها باعث شده با قدرت نیم‌فصل دوم را شروع کنیم و نتایج خوبی به‌دست بیاوریم، امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند و بتوانیم جواب زحمات کادرمان را بدهیم.

 

 

وی درخصوص شرایط و امکانات تیم امید خاطرنشان کرد: نمی‌شود از زحمات آقای سعید فدوی سرپرست تیم و مدیر تیم‌های پایه آقای سیدحسین سیدصالحی گذشت که با این وضعیت امکاناتی را برای تیم فراهم کردند ولی این بچه‌ها سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند و نیاز به توجه بیشتری دارند.

رضایی الگوهای فوتبالی‌اش را مرتضی پورعلی‌گنجی و سرخیو راموس خواند و افزود: از آنجایی که شخصیت ماجراجویی دارم، دوست دارم برای پیشرفتم در بهترین تیم‌ها بازی کنم و به هدفم که همان لیورپول است، برسم، هرچند نساجی هم لیورپول ایران است.

وی در پایان گفت: امیدوارم به بازیکنان پایه به‌ویژه بازیکنان تیم امید نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا این استعدادها در همین تیم بزرگ و پرهوادار بازی کنند.

در حال حاضر ناصر رضایی به همراه چند بازیکن دیگر رده امیدهای نساجی در اردوی بزرگسالان این تیم حضور دارند.

* همه بازیکنان امید دوست دارند روزی پیراهن تیم بزرگسالان نساجی را بپوشند

امیرحسین عاشوری وینگر تیم امید نساجی ابتدا درخصوص شروع فوتبال و پیوستنش به نساجی می‌گوید: فوتبالم را از مدرسه فوتبال ستارگان زیر نظر محسن زارع در سال ۸۶ شروع کردم و در ادامه از سال ۹۵ وارد نساجی شدم‌.

وی درخصوص شرایط فعلی تیم امید اظهار کرد: با روی کار آمدن کادر جدید، شرایط‌مان خیلی بهتر شده و با تمرینات بدنسازی و عالی سرمربی‌مان آقای ابراهیم مرادی، نفس تازه‌ای کشیدیم و شوک مثبتی به تیم وارد شده است.

 

 

عاشوری در مورد روند مطلوب نیم‌فصل دوم تیم امید بیان کرد: دلایل ضعف نیم‌فصل اول به‌نظرم بدشانسی‌های پیاپی بود و کمی باید بیشتر تلاش می‌کردیم، تیم امید الان در حال حاضر روند خوبی دارد و بچه‌ها باانگیزه و پرتلاش به کارشان ادامه می‌دهند تا در ادامه فصل جایگاه نسبتاً خوبی در جدول داشته باشیم، در نیم‌فصل دوم در ۵ بازی توانستم ۴ گل بزنم و انشالله ادامه‌دار باشد.

وی همچنین درباره شرایط و امکانات تیم امید عنوان کرد: به لحاظ تامین امکانات در سفرهای خارج از مازندران اگر بیشتر توجه شود، می‌توانیم نتایج بهتری به‌دست بیاوریم.

عاشوری در پایان گفت: دوست داریم شرایطی برای ما ایجاد شود تا بتوانیم در تیم بزرگسالان هم به‌کارگیری شویم، بدون شک همه بازیکنان پایه‌های نساجی دوست دارند یک روز پیراهن بزرگسالان این تیم را بپوشند.

* حضور موفق کادر فنی جدید

مصطفی جوادیان مدافع تیم امید نساجی ابتدا درخصوص شروع فوتبال و پیوستنش به نساجی می‌گوید: فوتبال را از سال ۸۷ در مدرسه فوتبال آتیه‌سازان قائمشهر شروع کردم و از سال ۹۴ به تیم نساجی پیوستم.

وی درخصوص شرایط فعلی تیم امید گفت: با‌ حضور کادر فنی جدید تلاش و زحمات کل مجموعه، شکل تیم خیلی‌ خوب شد تغییرات زیادی در تیم انجام شد، انشالله با نتیجه خوب به جایگاهی که حق‌مان است، برسیم.

جوادیان درباره روند خوب نیم‌فصل دوم و ادامه فصل بیان کرد: تمرینات به‌ خوبی پیش می‌رود و با‌ برنامه‌ریزی انگیزه بچه‌ها بالاست، به آمادگی لازم رسیده‌اند و به‌ هدف‌های‌ بزرگ فکر می‌کنیم، انشالله با تلاش و زحمات کل مجموعه، نتیجه خوبی در ادامه فصل بگیریم.

 

 

وی در مورد شرایط و امکانات تیم امید اظهار کرد: شرایط و امکانات تیم تا به اینجا خوب است و انشالله با تصمیمات مدیران باشگاه و با زحمات‌شان شرایط و امکانات بهتر هم خواهد شد.

جوادیان در پایان الگوی فوتبالی‌اش را مارسلو و تیم مورد علاقه‌اش را رئال مادرید عنوان کرد و یادآور شد: از تمام مربیانی که تاکنون برایم زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم و برای‌شان آرزوی سلامتی دارم و همچنین از کادر فنی تیم و کل مجموعه باشگاه که ‌تمام تلاش خودشان را انجام‌ می‌دهند تا تیم به جایگاهی که حقش است برسد، قدردانی می‌کنم.

* آرزوی قلبی بازیکنان امید، حضور در تیم بزرگسالان نساجی است

محمد عباسی وینگر تیم امید نساجی ابتدا درخصوص شروع فوتبال و پیوستنش به نساجی می‌گوید: فوتبال حرفه‌ای را از سال ۸۹ در مدرسه فوتبال پدیده قائمشهر شروع کردم و از سال ۹۶ در خدمت باشگاه نساجی هستم.

وی درخصوص شرایط فعلی تیم امید نساجی بیان کرد: با اضافه شدن چند بازیکن و انگیزه بالای بچه‌ها‌، همه‌چیز خیلی خوب پیش می‌رود و کل مجموعه شرایط خوبی را برای پیشرفت یکدیگر رقم زدیم و در ادامه فصل همه با هم فقط به پیروزی فکر می‌کنیم.

عباسی درباره دلیل نتایج ضعیف نیم‌فصل اول تیم امید افزود: به‌نظرم مهم‌ترین عامل نتایج ضعیف‌مان ضعف در گلزنی بود و نبود اعتماد به نفس کافی در تیم که با گذشت زمان و رفته رفته در نتایج بازی‌ها هم تاثیرگذار بود.

 

 

وی از روند خوب نیم‌فصل دوم خاطرنشان کرد: با آمدن کادر و بازیکنان جدید و تمریناتی که داشتیم بیشتر نقاط ضعف‌ها پوشش داده شد و با بدنسازی خوبی که داشتیم توانستیم بهتر نتیجه بگیریم و اعتماد به نفس و خودباوری به تیم برگردد، اگر با همین روند و با همین انگیزه پیش برویم، مطمئناً حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و تا انتهای فصل می‌توانیم جایگاهی درخور شأن خودمان داشته باشیم.

عباسی درخصوص شرایط و امکانات تیم امید گفت: امسال با پیگیری‌های صورت‌گرفته شرایط و امکانات بهتر شد اما هنوز مهم‌ترین مشکل تیم‌های پایه یعنی زمین تمرین و سفرهای ما حل نشده که امیدوارم با تلاش‌های بیشتر و نگاه بهتر نسبت به تیم‌های پایه مشکلات ما هم حل شود تا بتوانیم بهترین نتایج را رقم بزنیم.

وی دورتموند آلمان را تیم مورد علاقه‌اش عنوان کرد و یادآور شد: همیشه رویای بازی کردن در این تیم را در سرم دارم.

عباسی در پایان گفت: امیدوارم شرایط تیم طوری پیش برود که من و بازیکنان شاخص از تیم‌های پایه بتوانیم به تیم بزرگسالان کمک کنیم و به آرزوی قلبی‌مان که بازی کردن در تیم شهرمان در لیگ برتر است، برسیم.

* آرزوی فوتبالی‌ام این است که خودم را به تیم بزرگسالان نساجی برسانم

معین قربانی مدافع تیم امید نساجی ابتدا درخصوص شروع فوتبال و پیوستنش به نساجی می‌گوید: فوتبال حرفه‌ای را از سن ۱۳ سالگی در تیم پرسپولیس قائمشهر زیر نظر آقای مصطفی حسین‌زاده شروع کردم و از ابتدای فصل جاری به تیم نساجی پیوستم.

وی در مورد شرایط فعلی تیم امید اظهار کرد: بعد از تلاش و زحمات کادر فنی جدید تیم شکل خوبی گرفت و بچه‌ها با انگیزه بالایی تمرین می‌کنند و قطعاً به آن چیزی که نیم‌فصل اول نرسیدیم، به لطف خدا جبران خواهیم کرد.

 

 

قربانی افزود: شرایط امکاناتی تیم هم خوب است و با تغییر و تحولات صورت‌گرفته، انشالله شرایط بهتر از گذشته هم خواهد شد.

وی الگوی فوتبالی‌اش در ایران را صادق محرمی و خارج از ایران دنی‌آلوز خواند و ادامه داد: در ایران طرفدار سرسخت نساجی هستم و آرزوی فوتبالی‌ام این است که خودم را به تیم بزرگسالان نساجی برسانم و در خارج از ایران طرفدار رئال مادرید هستم.

به گزارش فارس، تیم امید نساجی در رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور با سرمربی‌گری ابراهیم مرادی و سرپرستی سعید فدوی حضور دارد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و نساجی بدون حضور بانوان

با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • پرسپولیس و نساجی بدون حضور بانوان
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی