Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعیدرضا قنبری‌زاده  رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از افتتاح نمایندگی موسسه خیریه‌ی محکم در این شهرستان خبر داد و گفت: این موسسه اهدافی، چون حمایت مالی تآمین پذیرش برای بیماران دچار ناهنجاری‌های مادرزادی که نیاز به جراحی یا درمان دارویی دارند را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: نحوه‌ی پذیرش بیماران به این گونه است که پزشک یا مددکار پس از برخورد با کودک مبتلا به یکی از ۳۶ ناهنجاری مادرزادی تحت پوشش، وی را به موسسه محکم معرفی می‌کند.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: دسترسی کودکانی که در دورترین نقاط کشور زندگی می‌کنند به خدمات درمانی می‌باشد و اقدام نیک بنیاد خیریه‌ی محکم منشاء خدمت‌رسانی ماندگاری به مردم تربت‌حیدریه خواهد شد.
قنبری زاده افزود: در امور مشارکت‌های اجتماعی استقبال مراجعین از این طرح را کم‌سابقه قلمداد کرد و افزود: با توجه به حجم بالای مراجعه‌کنندگان برنامه ویزیت بیش از ۶ ساعت به طول انجامید و بیش از ۲۰۰ نفر در این طرح از خدمات ویزیت رایگان بهره‌مند شدند.
انتهای پیام//ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات درمانی ناهنجاری مادرزادی اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت

ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته سلامت ویزیت و توزیع داروی رایگان باهمت همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران در مناطق روستایی کهنانی از نقاط تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کنت انجام شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای این برنامه باهدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به مراکز بهداشت و درمانی دارند اجرا می‌شود که تعداد ۴۰ نفر ویزیت و بین بیماران دارو رایگان توزیع شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه ویزیت رایگان باتوجه‌به اهمیت و شیوع بیماری‌های غیرواگیر همکاران حوزه بهداشت به غربالگری دیابت و بررسی فشارخون پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت