Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:02:22 GMT

کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت گوشت در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۹۷۲۶

کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت گوشت در تبریز

کریم قدرتی روز شنبه در حاشیه مراسم بسته بندی گوشت های استحصلالی در کشتارگاه تبریز اعلام کرد: تعداد ذبح گوسفند و گوساله نیز از ۹ هزار  راس به ۱۱هزار راس افزایش یافته است.

وی افزود: اقداماتی در زمینه حمل دام و تسریع در ذبح، توزیع گوشت گرم و ارزان شناسنامه دار در تبریز و توابع باعث کنترل افزایش قیمت نسبت به قبل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرتی با قدردانی از همکاری تمام نهادهای مرتبط با کشتارگاه صنعتی تبریز در کنترل بهداشتی گوشت در منطقه گفت: با همکاری تنگاتنگی که با مدیریت دامپزشکی استان داریم از کشتار غیرمجاز در برخی از مناطق حومه شهر جلوگیری می شود و این حساسیت را ادامه خواهیم داد تا شهروندان عزیز از مصرف گوشت غیربهداشتی و آلوده ایمن باشند.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز اکثر مناطق ذبح غیرمجاز دام و گوسفند را برخی از روستاهای اطراف شهر تبریز عنوان کرد و افزود: ماموران دامپزشکی استان با همکاری شهرداری تبریز و نیروی انتظامی همه روزه این مناطق را رصد می کنند تا گوشت ناسالم و آلوده در اختیار مردم قرار داده نشود.

قدرتی با اشاره به تصمیم جلسه کارگروه سلامت و مواد غذایی استان گفت: در جلسه سلامت غذایی مصوب شد تا میدان دام برای کشتار دام زنده در کنار کشتارگاه صنعتی ایجاد شود تا پیمانکاران تهیه دام و توزیع گوشت در تبریز و حومه به راحتی کارشان را انجام دهند.

وی افزود: همچنین در این جلسه مصوب شد میدان دیگری جهت خرید و فروش دام زنده در محل مناسب در اطراف شهر تبریز تعیین شود تا دام ها از این محل خریداری شود.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: روزانه حدود ۳۰ تن گوشت گاوی و گوسفندی در کشتارگاه ذبح و مقداری از آن برای مصرف اهالی شهرهای حوزه نفوذ مرکز استان حمل و توزیع می شود.

برچسب‌ها تبریز قیمت کالا كشتارگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز قیمت کالا كشتارگاه تبریز قیمت کالا كشتارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748242

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت