Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-05-04@00:20:30 GMT

تغییر به نفع مردم، شعاری که در حد شعار ماند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۰۲۵۱

تغییر به نفع مردم، شعاری که در حد شعار ماند

اختصاصی مازند مجلس: اخیراً چهره‌هایی با شعار تغییر به نفع مردم در حوزه انتخابیه تهران با عنوان جوانان انقلابی اعلام ماهیت کردند.

اختصاصی مازندمجلس: اخیراً چهره‌هایی با شعار تغییر به نفع مردم در حوزه انتخابیه تهران با عنوان جوانان انقلابی اعلام ماهیت کردند، شعاری که در ساری نیز از سوی یکی از نامزدهای انتخاباتی استفاده می‌شود، تحث الشعاع قرار گرفتن این شعار در ساری به سبب استفاده از آن توسط چهره‌های پایتخت‌نشین سبب شد عملاً ماهیت سیاسی نامزد انتخابات ساری نیز تحت‌الشعاع قرار بگیرد به همین سبب برخی از لیدرهای این کاندیدا در ساری پیشنهاد تصمیم به نفع مردم را مطرح نموده‌اند، اما اختلاف‌نظر لیدرها در تعیین شعار سبب جدایی برخی از افراد از کمپین این کاندیدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه مسلم است "تغییر به نفع مردم" شعاری نیست که متناسب با این نامزد انتخابات باشد چراکه به‌عنوان چهره جدید در انتخابات محسوب نمی‌شود و یک‌بار در این میدان حضورداشته است از سویی استفاده‌کنندگان از این شعار در مرکز استان گفتمان جدیدی هم مطرح نکرده‌اند تا نافع بودن این تغییر به نفع مردم اثبات شود.

چراکه در حوزه انتخابیه ساری، نامزدهایی هم هستند که تجربه انتخابات گذشته را نیز داشته‌اند اما با گفتمان جدید وارد انتخابات شده‌اند و اگر ادعای تغییر داشته‌ باشند برای این افراد صادق‌تر است.

درنهایت اینکه انتخاب شعار که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تصمیم یک کمپین انتخاباتی است که باید از سوی افراد متخصص در حوزه تبلیغات، روانشناسی و علوم اجتماعی صورت بگیرد.

شعار باید برآمده از نیازهای واقعی رأی‌دهندگان و توانمندی کاندیدا باشد و همچنین باید قابلیت تکرار، ماندگاری داشته و از همه مهم‌تر انحصاری باشد نه آنکه هر فردی بتواند آن را با تفسیر به رأی برای خود نیز استعمال نماید و رأی‌دهندگان نتوانند استفاده‌کنندگان از این شعار را از هم تمیز دهند.


برچسب ها : #شعار-انتخاباتی #مازندمجلس

لینک کوتاه مطلب :

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: شعار انتخاباتی مازندمجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در دیدار نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: همانطور که موضوع تولید را در اولویت داریم حقوق کارگر نیز برای ما با اهمیت و ارزشمند است.

وی افزود: کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند و نیمی از جمعیت استان گلستان شامل جامعه کارگری هستند و هر اقدام در این بخش به معنی تلاش برای بهبود شرایط نیمی از جمعیت استان است.

استاندار گلستان ضمن تقدیر و تشکر از کارگران بابت بصیرت و اقدام هوشمندانه آنها در مقاطع حساس، گفت: کارگران نقش بسیار مهمی در تحقق شعار سال دارند و توجه به این قشر توجه به تحقق شعار سال است.

وی افزود: کسی که ایمان و امید مردم را هدف قرار می‌دهد به مردم خیانت کرده است.

زنگانه اظهار کرد: استان گلستان در ریل پیشرفت و توسعه قرار گرفته و امروز گلستان جزو استان‌های امن در امنیت سرمایه‌گذاری قرار دارد.

وی افزود: رفتار رسانه، اقدام دستگاه نظارتی، حتی حرف یک فرد مسؤول می‌تواند در امنیت سرمایه‌گذاری مؤثر باشد. اختلاف به هر شکل و بین هر فرد یا قشر یا نهاد کار اشتباه و محکومی است.

کد خبر 6094695

دیگر خبرها

  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • سلیمی نمین: همه حواسشان باشد فریب تندروها را نخورند / هدف تندروها بالاکشیدن خودشان است /نیاز به مجلس عقلانی داریم نه شعاری
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد