Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خلیل وند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندان می توانند فردا و پس فردا، یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به مراکز معاینه فنی پنجگانه شهر ارومیه مراجعه کرده و از این تخفیف استفاده کنند.

به گفته وی مرکز معاینه فنی شماره یک ارومیه در کیلومتر ۱۵ جاده مهاباد، جنب سردخانه خاتم، مرکز معاینه فنی شماره ۲ در کمربندی خاتم الانبیا، نرسیده به میدان خاتم الانبیا، مرکز معاینه فنی شماره ۳ در کیلومتر ۹ جاده شهید کلانتری، پایانه حمل و نقل ارومیه، مرکز معاینه فنی شماره ۴ در بلوار آزادی، روبروی اداره گمرک آذربایجان غربی و مرکز معاینه فنی شماره ۵ در ابتدای جاده امام زاده، شرکت تعاونی تاکسیرانی ارومیه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه این مراکز تحت نظارت سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران) فعالیت می کند و نتایج معاینه فنی خودروها به صورت اتفاقی بررسی و نظارت می شود، ادامه داد: مشخصات خودرو پذیرش شده از سامانه پلیس برروی سیمفا بارگذاری می شود.

به گزارش ایرنا، معاینه فنی خودرو از اقدامات ضروری است که هر راننده وظیفه‌شناسی باید به آن توجه داشته باشد؛ عیب شناسی و رفع نواقص فنی خودرو از جمله فواید انجام این کار است اما نتیجه مهمی که از این کار به دست می‌آید، تضمین سلامت راننده و مسافران خودرو است.

رانندگان با اهمیت دادن به این موضوع می‌توانند با صرف هزینه کم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سلامت خودروی خود مطلع شوند و بی‌دغدغه به رانندگی بپردازند.

با معاینه فنی منظم خودروها، سالم بودن وسیله نقلیه از هر حیث به ‌ویژه تنظیم بودن موتور و نبود روغن سوزی بررسی می‌شود که یکی از راه‌های کاهش آلودگی هواست.

با معاینه فنی خودروها، میلیون‌ها لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی می‌شود که نمی‌توان از کنار آن به راحتی گذشت.

۲۹ دی ماه در کشور به نام روز هوای پاک نامگذاری شده است.

برچسب‌ها قانون هوای پاک شهرداری ارومیه ارومیه مرکز معاینه فنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قانون هوای پاک شهرداری ارومیه ارومیه مرکز معاینه فنی قانون هوای پاک شهرداری ارومیه ارومیه مرکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

فرزین رضازاده گفت: عصر امروز در کمربندی ارومیه و مسیر روگذر مدرس تعداد ۹ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شدت این تصادف در حدی نبود که فوتی داشته باشد.

رضازاده اضافه کرد: ۹ مصدوم این حادثه با اقدامات پیش‌بیمارستانی در محل درمان و ۲ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان‌ امام خمینی(ره) ارومیه اعزام شدند.

حال عمومی ۲ نفری بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان