Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@21:18:44 GMT

پیام روحانی به آیت‏‌الله سیستانی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۰۳۳۵

پیام روحانی به آیت‏‌الله سیستانی

رئیس‌جمهور در پیامی به حضرت آیت‏‌الله العظمی سیستانی نوشت: عمل جراحی موفقیت‏‌آمیز و تداوم سلامتی حضرت‏عالی موجب مسرت این‌جانب و بهجت خاطر همه ارادتمندان آن مرجع گران‌قدر دینی شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌اسلام حسن روحانی در پیامی به حضرت آیت‏‌الله العظمی سیستانی اظهار کرد: عمل جراحی موفقیت‏‌آمیز و تداوم سلامتی حضرت‏عالی موجب مسرت این‌جانب و بهجت خاطر همه ارادتمندان آن مرجع گران‌قدر دینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:

 بسم‏‌الله الرحمن الرحیم

مرجع عالی‏‌قدر حضرت آیت‏‌الله العظمی سیستانی (دامت‌ظله‏ العالی)

با سلام و تحیت وافره

عمل جراحی موفقیت‏‌آمیز و تداوم سلامتی حضرت‏عالی موجب مسرت این‌جانب و بهجت خاطر همه ارادتمندان آن مرجع گران‌قدر دینی شد.

توفیقات روزافزون، سلامتی و شفای عاجل حضرت‏عالی را از درگاه  ربوبی مسئلت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور آیت الله سیستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی گل رودریگو لو رفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته‌اند. نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شود.

رئال در نیمه اول فرصتی عالی برای گلزنی داشت اما درخشش مانوئل نویر مانع از باز شدن دروازه بایرن مونیخ شد. در دقیقه 13 وینیسیوس جونیور این فرصت را داشت که گلزنی کند اما ضربه او با عبور از زیر دست نویر به تیرک برخورد کرد.

توپ پس از برخورد با تیرک به رودریگو رسید که ضربه او را این بار نویر به خوبی مهار کرد و یک موقعیت عالی برای رئال از دست رفت.

دوربین‌های تلویزیونی پس از این صحنه حسرت رودریگو از موقعیت از دست رفته را به نمایش گذاشتند که ناخواسته پیام این بازیکن برزیلی برای شادی پس از گلش را لو داد.

رودریگو زیر پیراهنش پیام "برای ریو گرانده دعا کنید" را نوشته بود که به اتفاقات اخیر در کشورش برزیل اشاره دارد. بر اثر بارش باران شدید و جاری شدن سیل در ایالت جنوبی ریو گرانده دو سول در برزیل، تاکنون 90 نفر کشته شده‌اند و 130 نفر هم مفقود هستند.

تصاویر هوایی همچنین آب‌گرفتگی در فرودگاه و استادیوم شهر پورتو الگره را نشان می‌دهد. رودریگو تصمیم داشت از این طریق با مردم کشورش همدردی کند که پیام او قبل از گلزنی احتمالی در بازی امشب لو رفت.

دیگر خبرها

  • شادی گل رودریگو لو رفت! (عکس)
  • پیام آیت‌الله مکارم‌شیرازی به نکوداشت آیت‌الله ﻻری(ره) ‌
  • رئیس دیوان عالی کشور گفت: فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • رئیس دیوان عالی کشور : در فضای مجازی باید از ارزش های اسلامی دفاع کنیم
  • در فضای مجازی باید از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی