Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا طهماسبی روز شنبه در جمع مدیران اجرایی شهرستان آبدانان اظهار داشت: بیشترین پرونده های ورودی به دادگسری آبدانان متعلق به نزاع و درگیری و اختلافات ملکی است که ۴۰ درصد آنان در شوراهای حل اختلاف مورد رسیدگی قرار گرفته و به صلح و سازش منجر می شود.

وی با اشاره به ثبت ۷۰ درصد پرونده های قضایی در سامانه سنا افزود: با توجه به دقت نظر در سیر مراحل رسیدگی به پرونده های ورودی به دادگستری آبدانان ۹۸ درصد احکام صادره این دادگستری در دادگاه تجدیدنظر استان تایید و ابرام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دادگستری آبدانان از مختومه شدن و صدور رای برای پرونده های وارده در کمتر از هفت روز خبر داد و اضافه کرد: ارائه مشاوره حقوقی و ملاقات عمومی در طول هفته و توجیه مراجعه کنندگان به دادگستری توسط همکاران قضایی زمینه کاهش سطح منازعات را در سطح شهرستان فراهم کرده است.
طهماسبی با هشدار نسبت به افزایش آمار طلاق در آبدانان یادآور شد: کم توجهی بزرگان و ریش سفیدان در حل اختلافات خانوادگی و توسعه فضاهای مجازی و بدآموزی شبکه های اجتماعی باعث افزایش پدیده طلاق در این شهرستان شده است.
شهرستان ۶۰ هزار نفری آبدانان در ۱۷۱ کیلومتری جنوب شرقی ایلام قرار دارد.

برچسب‌ها دادگستری استان ایلام شهرستان آبدانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری استان ایلام شهرستان آبدانان دادگستری استان ایلام شهرستان آبدانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده داروخانه دامپزشکی برای عرضه دارو‌های دامی تاریخ گذشته به میزان ۸۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اشنویه رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.
نجف زاده گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه دامپزشکی شهرستان اشنویه گزارش تخلف در بازرسی از دارو خانه دامپزشکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان