Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیرکل هنرهای تجسمی حوزه هنری و هنرمند کاریکاتوریست دو طرح کارتونی جدید خود را با موضوع اعتراف پنتاگون مبنی‌بر آسیب مغزی شدن ۱۱ نظامی آمریکایی خلق کرد.

اخبار فرهنگ و هنر - شجاعی طباطبایی در مورد این طرح گفت: پنتاگون بالاخره اعتراف کرد ۱۱ نفر از نظامیان آمریکایی در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده‌اند! اینکه بعد از ده روز دروغ‌پردازی دولت آمریکا رسماً اعلام به تلفات مغزی سربازانش، آن هم بخاطر فشار خانواده‌ها می‌کند، در نوع خود بسیار جالب است!

 

وی تاکید کرد: این طرح من نگاهی به مابقی سربازان آمریکایی در منطقه دارد که حالا آرامش از آن‌ها سلب شده است و تناقضی که در اینجا هست این است که به جای گوسفند، حالا باید راکت یا موشک را بشمارند!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کاریکاتوریست پایگاه عین الاسد کاریکاتوریست سیدمسعود شجاعی طباطبایی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شجاعی، صبح چهارشنبه با بیان اینکه ۱۳۰ هزار نفر در استان کرمان بازنشسته و مستمری بگیر هستند، گفت: تعداد ۱۶ کانون بازنشستگی کارگری در شهرستان‌های استان کرمان دایر است.

وی، افزود: میزان ۶۵ تا ۷۰ درصد این کارگران، حداقل حقوق‌بگیر هستند و مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه آنها در حوزه معیشت و درمان است.

شجاعی، گفت: در بخش درمان بیمه‌شده‌ها و بازنشستگان باید از صفر تا ۱۰۰ آن را سازمان تأمین اجتماعی متقبل شود که این اتفاق نمی‌افتد و قانون باید الزام و اجرایی شود.

کد خبر 6094359

دیگر خبرها

  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان