Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@16:15:14 GMT

دفن رایگان اموات در آرامستان جدید قم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۰۵۰۷

دفن رایگان اموات در آرامستان جدید قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم از سرمایه گذاری 5 میلیارد تومانی برای احداث زیرساخت، جدول، فضای سبز و ساختمان در آرامستان جدید شهر قم خبر داد و گفت: تا دو ماه دفن در آرامستان جدید شهر قم رایگان خواهد بود.

به گزارش فارس، عبدالله جلالی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به توسعه فضای سبز قم اظهار کرد: توسعه فضای سبز شهر عمده اش در ضلع جنوبی قم است و اقدامات گسترده ای در این زمینه در حال صورت گرفتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرداری قم موظف به خریداری پساب فاضلاب از تصفیه خانه در بالادست شهر برای فضای سبز است، پساب خروجی از تصفیه خانه از استانداردهای لازم برخوردار است و خریداری این پساب برای فضای سبز می‌تواند که به نفع شهر قم باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: چند سال پیش، شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب کرد که آرامستانی در جنوب شهر قم احداث شود و تمام زیرساخت‌ها برای این کار آماده شد، احداث این آرامستان مطالبه مردم پردیسان و منطقه چهار بود و پیگیری‌هایی با دادستانی و سازمان بازرسی برای بهره برداری از این آرامستان داشتیم و مصوبه شورای اسلامی شهر قم، شروع دفن در آرامستان جدید شهر است.

جلالی بهره برداری از آرامستان جدید شهر قم را برای مدیریت حمل و نقل در این شهر ضروری دانست و تصریح کرد: پنج میلیارد تومان برای احداث زیرساخت، جدول، فضای سبز و ساختمان در این آرامستان صرف شده است و آرامستان پاسخگوی نیاز مردم مناطق پیرامون خود است و تا دو ماه دفن در آرامستان جدید شهر قم رایگان خواهد بود.

لینک کوتاه: asriran.com/002yXC

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دفن رایگان آرامستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد

به نقل از شهرداری قم،ایوب علی اسدی از کارکنان سازمان آرامستان بهشت معصومه (س) همزمان با روز کارگر به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب و تقدیر شد.

وحید وزیری راد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و محمد مطهری رئیس هیئت‌مدیره کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان قم در لوح‌های جداگانه از تلاش‌ها و فعالیت‌های ایوب علی اسدی تقدیر و به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب کردند.

گفتنی است ایوب علی اسدی دارای ۲۴ سال سابقه در بخش غسالخانه آرامستان بهشت معصومه (س) است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • احداث فاز نخست بوستان جلالیه در محله گل محمدی
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • پساب غسالخانه باغ‌رضوان اصفهان تصفیه می شود
  • بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام