Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@18:21:22 GMT

اینتری‌ها خواهان دائمی شدن قرارداد سانچس

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۰۵۰۹

اینتری‌ها خواهان دائمی شدن قرارداد سانچس

روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شد بازیکنان اینترمیلان خواهان این شده‌اند که قرارداد قرضی الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی تیم‌شان به قرارداد دائمی تبدیل شود.

به گزارش مشرق، الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی در تابستان گذشته با یک قرارداد قرضی از منچستریونایتد به اینترمیلان پیوست. حالا روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شد که همبازی‌های سانچس در اینترمیلان از مدیریت باشگاه خواسته‌اند که قرارداد او در این تیم دائمی شده و او به صورت دائمی بازیکن اینترمیلان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

مورینیو: کونته دو تیم دارد

این در حالی است که اشلی‌یانگ که با یک قرارداد قرضی یک ساله راهی سن‌سیرو شده در این فصل تا کنون تنها در سه بازی به عنوان بازیکن فیکس وارد میدان شده و حالا که به نظر می‌رسد کریستین اریکسن به زودی از تاتنهام به تیم آنتونیو کونته می‌پیوندد، او در آینده باید برای بازی با پیراهن اینتر با این ستاره دانمارکی رقابت کند.

اما بر اساس این گزارش سانچس در رختکن اینتر محبوبیت زیادی دارد و علت کم بازی کردن او در چند ماهی که از فصل جدید می‌گذرد این بوده که او سه ماه به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا نتوانسته بازی کند.

از قرارداد اصلی سانچس با منچستریونایتد دو فصل دیگر باقی مانده است. تلگراف می‌گوید هم‌تیمی‌های سانچس در سن‌سیرو از مدیریت این باشگاه خواسته‌اند که قرارداد ستاره شیلیایی را دائمی کند تا از حضور او در آینده تیم‌شان اطمینان داشته باشند.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی فوتبال بازیکنان فوتبال اینتر میلان سری A ایتالیا قرار داد منچستریونایتد الکسیس سانچس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، شکیبا محبی تبار رئیس دومین جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: این دبیرخانه، به منظور ارتباط مستمر با فعالان جمعیتی، دبیرخانه در طول سال هم به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

محبی تبار افزود: این دبیرخانه از آبان ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد و دستورالعمل‌های لازم شاخص‌های ارزیابی با حضور استادان دانشگاه و اعضای هیئت علمی به صورت دقیق تدوین و به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شد.

محبی تبار افزود: به لحاظ اینکه وجود این جایزه و نقش آن در ایجاد فضای پر نشاط برای یک رقابت مثبت در عرصه فرهنگ سازی و جوانی جمعیت خیلی مهم است، تصمیم اعضا دبیرخانه بر این شد که این دبیرخانه به صورت دائمی تعریف بشود و به فعالیت خودش در طول سال به صورت دائم ادامه بدهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

گفتنی است دومین جایزه ملی جمعیت پایان اردیبهشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • (ویدئو) جشن قهرمانی اینترمیلان در سری آ ایتالیا