Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد کودکان، ۱۰ کودک به فرزندخواندگی و ۶۳ کودک دیگر نیز برای نگهداری و سرپرستی به خویشاوندان کودک سپرده شدند.

علیرضا وارثی به کودکان شیرخوارگاه تحت نظارت بهزیستی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۲۷ کودک در مراکز شبانه روزی بهزیستی شامل شیرخوارگاه و خانه‌های کودکان و نوجوانان نگهداری شده و از خدمات مادی و معنوی شامل بهداشت و درمان، ‌تحصیل، روانشناختی و مددکاری بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پذیرش و ترخیص فرزندان بهزیستی با دستور مقام قضایی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این کودکان پس از معرفی و دستور پذیرش و بررسی شرایط عمومی و اختصاصی، به کمیته‌های شبیه خانواده و خانه‌های کودکان و نوجوانان ارجاع داده می‌شوند.

وارثی تصریح کرد: هر یک از فرزندان تحت پوشش این سازمان در صورتی که بخواهند تحصیلات خود را پس از ۱۸ سالگی ادامه داده و به دانشگاه بروند، از بسته‌های حمایتی ویژه‌ای تا پایان مقطع دکتری بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی قزوین خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال و ازدواج برای کودکان و نوجوانان بالای ۱۸ سال از دیگر اهداف سازمان بهزیستی است و در این خصوص تسهیلات بانکی لازم پرداخت می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: بیشتر فرزندان مقیم در خانه‌های کودکان و نوجوانان دارای بیمه عمر و آتیه بوده و از خدمات مددکاری بهره‌مند می‌شوند.

بهزیستی قزوین دارای ۱۱۰ هزار مددجو است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ازدواج بهداشت و درمان خانواده کودکان و نوجوانان مادی و معنوی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام کرد، نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در مرحله استانی ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود. 

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند. 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست " برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود. 

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت