Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شنیده می‌شود برخی از کاندیداها خواستار تعویق دوباره مجمع فدراسیون ورزش‌های رزمی هستند. تاریخ انتشار: 13:10 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۸۳۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پس از ماه‌ها کش و قوس و شائبه در خصوص مجمع فدراسیون ورزش‌های رزمی سرانجام ۸ بهمن به عنوان روز سرنوشت‌ساز این فدراسیون اعلام شد و قرار است مجمع انتخابات این فدراسیون در آن روز برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمعی که با حاشیه عجین شده و اتفاقات عجیبی پیرامون آن رخ می‌دهد.

زمانی که مجمع برای بار اول به تعویق افتاد شائبه‌های زیادی در خصوص مهندسی‌شدن آن به گوش رسید، اما اتفاقاتی که برای مجمع دوم در حال رخ دادن است، شایعات در خصوص این مجمع را دوچندان کرده است.

از یک طرف تمام ورزشکارانی که درمجمع حق رأی دارند از یک سبک هستند و با وجود تعدد سبک‌ها در این فدراسیون ۳ ورزشکار از یک رشته حق رأی خواهند داشت. ورزشکارانی که جزو بهترین‌های رشته‌های رزمی هستند، اما سوال اینجاست که چرا تنها از یک سبک باید افرادی در مجمع حضور داشته باشند.

از طرف دیگر علیرضا خسروی، فرهنگ شادنیا و افشین هادی چگینی که هر سه جزو شانس‌های رسیدن به ریاست فدراسیون به شمار می‌آیند از حضور در مجمع انصراف دادند و هیچ بعید نیست با ادامه این روند کاندیدا‌های بعدی هم تا مدت باقی مانده تا مجمع به طور رسمی کناره‌گیری کنند تا تنها یک نفر برای ریاست باقی بماند.

فدراسیون شلوغ و پرحاشیه رزمی که بعد از روی کار آمدن شهرام عظیمی سر و سامان گرفت و تازه شبیه به یک فدراسیون شده بود، این روز‌ها حال خوشی ندارد و شواهد حاکی از این است که چند تن از کاندیدا‌ها به شرایط برگزاری مجمع اعتراض دارند و خواستار تعویق مجدد مجمع هستند.

باید منتظر ماند و دید آیا این اعتراض‌ها منجر به تعویق دوباره مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی می‌شود یا خیر؟

بیشتر بخوانید: مشخص شدن زمان انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های رزمی فدراسیون ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود