Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@16:30:16 GMT

کتاب «ساعت هفت» چاپ و روانه بازار نشر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۰۸۸۳

کتاب «ساعت هفت» چاپ و روانه بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، بهزاد کرم اللهی مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: ساعت هفت عنوان مجموعه‌ای دیگر از اشعار آئینی این هنرمند بیجاری است که در آن ۷۹ سروده کلاسیک در قالب‌های مختلف و غالباً غزل و رباعی در شمارگان ۱۲۰۰ نسخه به همت حوزه هنری استان کردستان در انتشارات پرهیب چاپ و روانه بازار گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کتاب که دومین کتاب آئینی این هنرمند محسوب می‌شود، شامل سروده‌های دو سال اخیر این شاعر با موضوعاتی در خصوص پیامبر (ص)، ائمه اطهار (ع)، دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهید، ولایت و… می‌باشد.

کرم اللهی افزود: کتاب دیگر این هنرمند شاعر با عنوان پیمانه‌ی احساس نیز در سال ۱۳۹۴ توسط حوزه هنری استان کردستان در انتشارات صحیفه خرد به چاپ رسید و مورد استقبال بسیار خوبی نیز قرار گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌های واحد آفرینش‌های ادبی استان کردستان گفت: تولید اثر و حمایت از هنرمندان شاعر و داستان‌نویس در چاپ آثار از مهمترین برنامه‌های مد نظر است و در کنار تولید آثار متعدد شعر و داستان در سنوات گذشته به زودی مجموعه‌های دیگری از شعر و داستان از هنرمندان استان با حمایت حوزه هنری روانه بازار می‌گردد.

کارشناس مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کردستان به موفقیت‌های تولیدات حوزه هنری اشاره کرد و گفت: در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در کرمانشاه اثر شهر سیب‌ها عنوان دوم این جشنواره و در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی در اصفهان دو مجموعه آن حلزون، آن حلزون محزون اثر محمدرضا کلهر و مجموعه داستان کوتاه آبی‌تر از آسمان گرد آوری بهزاد کرم اللهی به عنوان آثار برتر این جشنواره معرفی شدند.

طاهره تختی متولد ۱۳۶۱ بیجار، کارشناس مدیریت دولتی است که از جمله سوابق این هنرمند می‌توان به:

نفر اول استانی جشنواره شعر دفاع مقدس در سال‌های ۸۸ - ۸۹ - ۹۰
نفر برگزیده استانی شعر فجر سال‌های ۸۷ - ۸۸ - ۸۹ - ۹۰
نفر اول کشوری جشنواره شعر عاشورایی ۱۳۸۹
نفر برگزیده کشوری جشنواره شعر شهرداری‌ها ۱۳۸۹
نفر اول جشنواره شعر اهل بیت و نفر اول جشنواره شعر و ادبیات داستانی در رده سنی زیر ۳۰ سال اشاره کرد.

کد خبر 4828551

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کردستان چاپ کتاب شعر قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف شهرکرد ایلام بوشهر سیل سیستان و بلوچستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه نویسندگی با عنوان «انتقال تجربه و مبانی داستان نویسی برای کودکان - دوره دوم» توسط میز کودک حوزه هنری با حضور «کلر ژوبرت» نویسنده و تصویرگر کتاب کودک به مدت ۲ روز در رشت برگزار می‌شود.

این کارگاه در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حوزه هنری گیلان برگزار می‌شود لذا علاقمندان برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با این شماره ۰۹۱۱۳۳۳۹۱۵۲ تماس حاصل کرده و یا به این آیدی @artguilan مراجعه کنند.

گفتنی است؛ «کلر ژوبرت» نویسنده فرانسوی، کارشناس علوم تربیتی، کارشناس ارشد ادبیات کودک و دارای مدرک تحصیلات حوزوی است، کار داستان‌نویسی و تصویرگری را از سال ١٣٧٥ آغاز و بیش از ۵۰ عنوان کتاب به دو زبان فارسی و فرانسه در کارنامه خود دارد.

کد خبر 6095889

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی