Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  در بخشی از متن این نامه چنین آمده است: «بر اساس بررسی های صورت گرفته به لطف خدا، مشارکت قابل توجهی از سوی استان های و کانون ها در جریان بارگذاری اطلاعات و فعالیت های عمومی و اختصاصی کانون ها شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این بین طبق گزارشات واصله، استان چهارمحال و بختیاری از استان های پیشتاز در این امر است.

لذا ضمن تشکر ویژه از جنابعالی و همکاران ارجمند در ستاد استانی کانون ها و صد البته مدیران و اعضای گرانقدر کانون های آن استان، تقاضا دارم همانند گذشته با حمایت های مادی و معنوی شما شاهد تحقق حدأکثری این طرح و اقدام مبارک باشیم.»

شایان ذکر است عملیات اجرایی استقرار نظام فهما از دوم مهر ماه ۹۸ در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

46

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری مادی و معنوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛استاندار در بدو ورود به ناغان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.
حضور در شورای اداری، افتتاح و بازدید از چند طرح از جمله برنامه‌های محوری استاندار در بخش ناغان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان