Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:12:30 GMT

مرکز نیکوکاری «امام خمینی» افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۱۰۴۰

مرکز نیکوکاری «امام خمینی» افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، افتخار اصغری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ، امروز در مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری «امام خمینی» اظهار داشت: مراکز نیکوکاری بدون مرز و زمان به مردم خدمت رسانی می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) یکی از رسالت های مهم حوزه های علمیه در عرصه خدمات اجتماعی را برقراری ارتباط و تعامل گسترده با اقشار مختلف جامعه به خصوص مستضعفان و محرومان بیان کرد و ادامه داد: حوزه باید از همه ظرفیت های خود در راستای انجام این رسالت استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری درباره مرکز نیکوکاری «امام خمینی»، اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کمک رسانی و دستگیری از محرومان است و امیدوار هستیم با افتتاح این مرکز فعالیت های خیرخواهانه بیش از گذشته انجام شود.

در پایان مراسم مرکز نیکوکاری «امام خمینی» امروز ۲۸ دی‌ماه طی مراسمی با حضور حجت الاسلام محمدحسین کبیریان مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران و دیگر مسئولان استانی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) افتتاح شد.

کد خبر 4828479 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیران مدرسه علمیه مرکز نیکوکاری امام خمینی ره وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی سقوط هواپیما دانشجویان دانشگاه تهران سردار سلیمانی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه پیام نور منصور غلامی آزمون استخدامی سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح آدینه در در دیدار با اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) بسطام به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر نمونه گردشگری، سربازی برای امام زمان (عج) را بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه دانست.

وی افزود: اگر زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی در روایات معادل زیارت امام حسین (ع) عنوان شده است به دلیل سِنخیّت حضرت عبدالعظیم با سیدالشهدا (ع) است.

امام جمعه سمنان با اشاره به روایتی منسوب به امام رضا (ع) گفت: امام معصوم در این روایت به حضرت عبدالعظیم حسنی می‌فرماید «سلام ما را به شیعیان ما برسان و بگو شیطان را به خود راه ندهند و آنان را به راستی در گفتار، ادای امانت و سکوت در کارهای لایَنفع امر کن» امام رضا (ع) در این روایت همچنین شیعیان را به پرهیز از جدال و ستیزه‌جویی با یکدیگر و زیارت برادران دینی امر فرموده است.

به گزارش مهر، در ابتدای این دیدار امام جمعه بسطام و نیز مدیر و اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) این شهر به بیان دیدگاه‌ها و طرح دغدغه‌های خود پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

کد خبر 6088948

دیگر خبرها

  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است