Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شورای راهبری توسعه مدیریت استان از جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به دلیل کسب رتبه برتر در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و ارزیابی عملکرد سال 1397 تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در متن تقدیر نامه ای که به امضای علیرضا رزم حسینی استاندار و رییس جشنواره شهید رجایی استان رسیده بود آمده است: در سال رونق تولید از همت و تلاش های ارزنده جنابعالی و کارکنان آن دستگاه در راستای توسعه و اعتلای استان و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و کسب رتبه برتر و شاخص استقرار نظام جامعه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در ارزیابی عملکرد سال 1397 قدردانی به عمل می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از درگاه الهی و عنایت خاصه حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)شاهد توفیق روز افزون و ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم شریف استان باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترویج فرهنگ جامعه خراسان رضوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی صبح چهارشنبه همزمان با گرامیداشت مقام معلم با حضور مسؤولان، معلمان و دانش آموزان مقطع ابتدایی در سالن تربیت آموزش و پرورش شهرستان تربت جام با معرفی آثار برتر پایان یافت.

در این مراسم حسین امامی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: برگزاری جشنواره‌ها در حوزه آب و خلق آثار ادبی در زمینه این مایع حیاتی به افزایش آگاهی مردم نسبت به منابع و استفاده بهینه از آب کمک می‌کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان ر ضوی با اشاره به این که از طریق هنر می‌توان جامعه را هدایت و فرهنگ سازی کرد. خاطر نشان کرد: اهالی فرهنگ و هنر برای تنویر افکار عمومی نسبت به استفاده بهینه آب و کمک به توسعه سازه‌های آبی در کشور رسالت دارند.

وی تصریح کرد: باید به موضوع فرهنگ سازی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه توجه جدی شود که مسؤولیت و رسالت آن متوجه اهالی فرهنگ و هنر و دست اندرکاران این بخش است.

استفاده از ظرفیت دانش آموزی به عنوان سفیران و مبلغین آب در بین خانواده‌ها

همچنین در این مراسم مرتضی اشراقی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تربت جام در خصوص هدف از برگزاری این جشنواره اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره دست سازه‌های آبی استفاده از ظرفیت دانش آموزی به عنوان سفیران و مبلغین آب در بین خانواده‌ها بود.

ارسال ۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره

سعید روزی، مدیر دفتر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با اشاره به این که این جشنواره برای نخستین بار در کشور توسط روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان رضوی طراحی و اجرا شده است ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در جشنواره گفت: ایده جشنواره دست سازه‌های آبی از سال ۸۵ در مدارس کشور مطرح شد و برای اولین بار در خراسان با محوریت تربت جام وبا این شکل و شمایل برگزار شد.

مدیر دفتر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با محوریت ارزش آب و کم آبی، پیشینه و تمدن، بهینه سازی چرخه آب، خلاقیت و نوآوری، قصه نویسی برگزار و تعداد ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و با رأی هیئت داوران تعداد ۳۰ اثر برتر انتخاب شد.

فرهنگ‌سازی در حوزه صرفه جویی در مصرف آب بسیار مهم و اثرگذار است

حجت الاسلام یدالله دامن پاک مدیر آموزش و پرورش تربت جام گفت: فرهنگ‌سازی در حوزه صرفه جویی در مصرف آب بسیار مهم و اثرگذار است و برای آینده کشور و زندگی راهی جز صرفه جویی و استفاده بهینه از آب نداریم.

گفتنی است؛ در این مراسم اساتید موسیقی مقامی شهرستان غلامحسین غفاری، فاروق کیانی و مردانشاهی با اجرای دوتار نوازی در کنار اجرای دکلمه و سرود و حرکات آئینی هنرنمایی کرده و مراسم شاد و مفرحی را برای دانش آموزان فراهم کردند، در پایان با اهدای لوح و جوایزی از دانش آموزان برتر جشنواره تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6100404

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:‌ معلمان در جامعه‌ توسعه یافته در صف اول تکریم قرار دارند
  • نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت
  • به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری
  • فلسفه حضور استادان حوزه در دانشگاه، تأثیرگذاری فرهنگی و تربیتی است
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود