Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای، حضور میلاد سرلک و حسن جعفری، دو بازیکن پیشین تیم فوتبال نساجی و فعلی شهر خودرو را در تیم مشهدی قانونی دانست. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، واحد نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران درخصوص اعتراض باشگاه شاهین شهرداری بوشهر مبنی بر استفاده دو بازیکن غیرمجاز از تیم فوتبال شهر خودرو در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بازیکنان نیم‌فصل اول باشگاه نساجی مازندران به نام‌های میلاد سرلک، حسن جعفری، رضا علیاری و نوید عاشوری قبل از انجام بازی‌های معوقه و بعد از شروع نقل‌وانتقالات، قراردادشان را با باشگاه نساجی به‌طور یکطرفه فسخ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به عدم برگزاری بازی‌های معوقه، باشگاه نساجی شکایت رسمی کرد و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به دلیل عدم انجام مسابقات معوقه، آن فسخ قراردادها را تأیید نکرد.

اعتراض شاهین شهرداری بوشهر به حضور 2 بازیکن غیرقانونی در ترکیب شهر خودرو

در مرحله دوم، تنها نوید عاشوری از چهار بازیکن نساجی به باشگاه قبلی بازگشت و سه بازیکن دیگر بعد از انجام بازی‌های معوقه، مجدداً به‌صورت قانونی، اقدام به انجام فسخ یکطرفه قرارداد کردند. این فسخ یکطرفه مجدد که در 8 دی 1398 انجام گرفته، موضوعی است که شاهین شهرداری بوشهر به دلیل عدم اطلاع، اشاره‌ای به آن نداشته است. باشگاه نساجی مازندران نیز بعد از انجام فسخ یکطرفه مجدد این بازیکنان، اقدامی درخصوص شکایت کتبی و رسمی انجام نداد.

لازم به توضیح است کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ طبق  تبصره ماده 15 آیین‌نامه که به صراحت اعلام می‌دارد «نقل و انتقالات سازمان لیگ بدون ورود به ماهیت موضوع، فسخ قرارداد را ثبت می‌نماید و مسئولیت آن متوجه شخص متقاضی ثبت است.»

عدم ورود به ماهیت موضوع و صرفاً ثبت فسخ‌های یکطرفه طبق دلیل موجه «شرط داشتن بندهای قرارداد مالی»، از وظایف  کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ است که این بازیکنان با فسخ‌های یکطرفه قانونی، به باشگاه‌های شهر خودرو و  گل‌گهر سیرجان پیوستند.

حمیداوی: از سازمان لیگ استعلام گرفتیم و با سرلک و جعفری قرارداد بستیم

ضمناً یادآوری می‌شود درخصوص  فسخ‌های یکطرفه قرارداد مهدی ترکمان و جهت عقد قرارداد با باشگاه سپاهان، امیرارسلان مطهری جهت عقد قرارداد با باشگاه استقلال تهران و محمدصادق بارانی جهت عقد قرارداد با باشگاه سایپای تهران (قبل از ارائه مدارک توسط این باشگاه‌ها)، باشگاه‌های مبدأ از این بازیکنان شکایت رسمی خود را در نقل‌وانتقالات سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال انجام داده‌اند و پرونده‌های حقوقی نیز برای آنها تشکیل شده است که در روزهای آینده نیز، از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درخصوص این بازیکنان، تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم شهر خودرو سازمان لیگ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم شهر خودرو سازمان لیگ فوتبال تیم شهر خودرو سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، گفت: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند. واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

کد خبر 6088067 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است