Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان دادستان رفسنجان گفت: شعبه سوم بازپرسی برای رسیدگی به جرایم انتخابات در دادسرا و شعبه ۱۰۲ جزایی برای رسیدگی به جرایم در دادگاه در نظر گرفته شده است.

ایمان شهسواری ظهر امروز ۲۸ دی ماه در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی در فرمانداری رفسنجان اظهار کرد: انتشار مطالبی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات تشویق کند و دعوت به تجمع، اعتصاب و تحصن جرم است و انتشار مطالب توهینی از دید هیئت اجرایی و ستاد جرایم انتخاباتی دور نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بیان انتقادات در رسانه‌ها نباید منجر به تخریب نهادهای اجرایی و نظارتی انتخابات شود.

دادستان رفسنجان با بیان اینکه انتشار عجله‌ای نتیجه انتخابات نباید صورت گیرد، یادآور شد: اخبار انتخابات به‌ویژه نتیجه نهایی باید از منبع موثق و فرمانداری باشد درج خبر کذب در این زمینه مشمول جرم می‌شود.

به گزارش ایسنا، عضو هیئت نظارت بر انتخابات در رفسنجان نیز به بحث حق‌الناس پرداخت و گفت: گاهی یک عکس یا تیترکردن بخشی از سخنرانی شخصی حاشیه‌ساز می‌شود که اگر مغرضانه بوده، حق‌الناس است.

حسین صفری با اشاره به استعدادهایی که در جوانان وجود دارد، ادامه داد: جوانان ما هنرهای زیادی دارند بعضی فکر می‌کنند اگر جوانان را به‌کار گیریم افراد مسن باید رها شوند در حالی‌که استفاده از تجربه بزرگترها در کنار جوانان موفقیت به دست می‌آورد.

به گفته وی در رفسنجان تاکنون حتی یک رای جابه‌جا نشده و سلامت انتخابات برقرار بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز

 مهدی نیکوکاران رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز گفت: پرونده حمل سوخت قاچاق به میزان ۷ هزار و ۸۰۰ لیتر و به ارزش ۶ میلیون و ۵۳۷ هزار ریال در شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز رسیدگی شد.

نیکوکاران افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان مهریز این میزان سوخت را در یک کامیون به صورت جاساز شده کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است
  • هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات