Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امورمنابع آب مشهد گفت: در ۹ ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۶۸۰ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور(شهرستان های مشهد، چناران، طرقبه، شاندیز و فریمان) پر و مسلوب المنفعه شد.

به گزارش قدس آنلاین، محمد برزویی با اشاره به آمار پرومسلوب المنفعه نمودن چاههای غیر مجاز و توقیف دستگاههای حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد(مشهد، چناران، طرقبه، شاندیز و فریمان) در ۹ ماهه سال ۹۸، اظهارکرد: این اقدامات توسط همکاران پرتلاش امور، گروه‌های گشت و بازرسی و اجرائیات و با همکاری نیروی انتظامی و اخذ دستور قضایی انجام گرفته همچنین در این مدت سه حلقه چاه غیرمجاز نیز پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از تعداد ۶۸۳ حلقه چاه غیرمجاز مذکور، تعداد ۴۹ حلقه چاه با عمق‌های ۱۱۰ تا ۲۲۰ متر و دبیهای بین ۵ تا ۲۵ لیتر برثانیه و تعداد ۶۱ حلقه نیز با عمقهای ۷۰ تا ۱۱۰ متر و دبیهای ۳ تا ۱۲ لیتر بر ثانیه بوده‌اند و بقیه عمق‌هایی کمتر از ۷۰ متر داشته‌اند.

برزویی با بیان اینکه این اقدامات در این مدت موجب جلوگیری از بهره‌برداری و برداشت غیرمجاز سالانه حدود ۳۲ میلیون مترمکعب آب شده است، افزود: همچنین در ۹ ماهه اول سال ۹۸ این امور با همکاری نیروی انتظامی تعداد ۲۳ دستگاه و ادوات حفاری غیر مجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد را شناسایی و توقیف کرده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: چاه غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر منابع آب شهرستان جهرم گفت: ماموران گشت و بازرسی منابع آب هنگام گشت زنی، یک دستگاه کمپرسور را بر روی چاه کشاورزی مشاهده کردند.
تقی خانی افزود: فرد خاطی بدون مجوز اقدام به حفاری غیر مجاز کرده بود.

وی گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی و  پاسگاه انتظامی منطقه، دستگاه توقیف شد.
وی از باغداران و کشاورزان خواست هرگونه تخلف در حوزه آب اعم از حفاری یا انتقال آب غیر قانونی را به شماره ۰۷۱۵۴۴۴۹۹۰ و ۰۷۱۵۴۴۴۹۸۶۵ اطلاع دهند.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم