Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی «خبرچین» به نویسندگی یوهان جوف و آندره دی استفانو اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از دیروز آغاز کرده و نخستین روز اکران را پشت سر می‌گذارد. تاریخ انتشار: 14:10 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۸۲۷

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی «خبرچین» به نویسندگی یوهان جوف و آندره دی استفانو اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از دیروز آغاز کرده و نخستین روز اکران را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «خبرچین» آمده است: یک مامور سابق سازمان سیا، تصمیم می گیرد به عنوان یک ماموریت به زندانی فوق امنیتی نفوذ کند و در این راه دشمنانی پیدا می‌کند که در داخل زندان قصد کشتن او را می‌کنند، وی در همین راه مجبور به ترک و یا فرار از زندان است. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین باکس آفیس هالیوود اینجا کلیک کنید

«آندره دی استفانو» نویسنده فیلمنامه «خبرچین» علاوه بر نگارش اثر کارگردانی آن را نیز بر عهد داشته است، این فیلم به سه زبان انگلیسی ، لهستانی، اسپانیایی ساخته شده و محصول هالیوود محسوب می‌شود. 

یوئل کینامان، رزمند پایک، کلایو اوون، کامن، آنا د آرماس، سم اسپرول، ماتئوش کوشچوکویچ و آرتورو کاسترو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «خبرچین» به ایفای نقش پرداخته اند. 

دی استفانو کارگردان ایتالیایی سینمای هالیوود است، از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به زندگی پی، پیش از آغاز شب، بخور، عبادت کن، عشق بورز، ناین، شبح اپرا، به گذشته نگاه نکن اشاره کرد.

یوئل کینامن بازیگر مطرح فیلم سینمایی «پلیس آهنی» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است، فهرست برخی از فیلم‌ها و سریال هایی که یوئل کینامن در آنها به ایفای نقش پرداخته است: فرار در سراسر شب، جوخه انتحار، کودک ۴۴، سریال هانا و سریال کربن تغییر یافته از جمله آثاری هستند که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود

سریال «بدل» علیرضا مسعودی که در قالب طنز ماجرای تحول انسان را به نمایش درمی‌آورد، بعد از «هفت سر اژدها» بر روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

علی مسعودی همچون کار‌های دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در ۲۶ قسمت آماده پخش خواهد شد.

«کوچه اقاقیا» و «قرارگاه مسکونی» از دیگر آثار مسعودی در حوزه نویسندگی مجموعه‌های تلویزیونی بوده است و همچنین کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در سال‌های اخیر در تلویزیون به عهده داشته است.

سریال تلویزیونی «بدل» پیشتر از گزینه‌های پخش در نوروز ۱۴۰۳ مطرح بود، اما به پخش نرسید و بعد از سریال «هفت سر اژدها» از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • قرار ملاقات مودریچ با تاریخ: افسانه سوم رئال
  • فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت/ اکران به زودی در سینماها
  • رقابت‌ پهپادهای ایرانی و ترک در جنگ اوکراین
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • یک مامور پلیس در این استان به شهادت رسید/ عکس
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک