Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به تنوع عملیاتی در پایانه‎های نفتی کشور گفت: با انجام عملیات ‌پهلودهی و جداسازی کشتی‌های نفتکش و فرآورده‌های نفتی، بندر صادراتی ماهشهر نقش مهمی در تکمیل و ارتقای زنجیره‌ ارزش نفت و گاز کشور در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی ایفا می‎کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز دیروز (جمعه، ۲۷ دی‌ماه) در بازدید از منطقه عملیات دریایی ماهشهر اظهار کرد: به دنبال کشف و استخراج نفت در حوزه مناطق نفت‌خیز جنوب و ضرورت صدور آن از طریق دریا، فعالیت‌های دریایی در آبادان شروع شد و سپس با توسعه صنعت نفت، احداث پالایشگاه آبادان و بالا رفتن اندازه نفتکش‌ها، بندر ماهشهر برای صادرات نفت خام و فرآورده‌های پالایشگاه تجهیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اداره خدمات دریایی همزمان با شروع صادرات نفت، آغاز به کار کرد و عملیات دریایی ماهشهر به عنوان یکی از واحدهای عملیاتی حساس، وظیفه خدمات‌رسانی را در پایانه ماهشهر عهده‌دار است.

اسدروز گفت: یدک کش‌های موجود در منطقه عملیات دریایی ماهشهر مجهز به سیستم اطفای حریق، پمپ‌های قوی، خطوط لوله انتقال آب آتش‌نشانی، پمپ‌ها و مخازن کف و مواد زایل کننده لکه‌های نفتی (OSD) است.

منبع: شانا

کلیدواژه: ماهشهر فرآورده های نفتی شرکت پایانه های نفتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد