Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه اوضاع استان سیستان و بلوچستان تقریباً به حالت قابل کنترل درآمده است، گفت: هنوز راه‌های ارتباطی زمینی در ۴۰ روستا بازگشایی نشده است. تاریخ انتشار: 14:18 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۹۱۰

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی گفت: اوضاع استان سیستان و بلوچستان در روز‌های اخیر تقریباً به حالت قابل کنترل درآمده، اما هنوز راه‌های ارتباطی زمینی در ۴۰ روستا بازگشایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کمک رسانی تیم‌های بالگرد نیر‌های زمینی و دریایی ارتش، بالگرد‌های سپاه، هلال احمر و راهداری به مردم سیل زده این استان گفت: مواد غذایی، وسایل گرمایشی، دارو به روستا‌ها ارسال می‌شود و تیم‌های پزشکی سیار نیز از مسیر هوایی کمک رسانی می‌کنند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خدمات بهداشتی و درمانی از طریق اورژانس‌های سیار به شکل هوایی و زمینی به روستائیان ارائه می‌شود، اما در حال حاضر مردم سیل زده به وسایل گرمایشی مانند پتو و مواد غذایی و به ویژه آب نیاز دارند.

امیر سرتیپ محمودی بیان کرد: در منطقه کنارک اسکان‌های اضطراری تعبیه شده و هم اکنون در حال تخلیه مسیر‌های آب و منافذ آب گرفته هستیم.

وی با بیان اینکه آب در اکثر مناطق فروکش کرده است گفت: ما با کمک‌های مردمی و دولتی آشپزخانه‌های صحرایی ایجاد کردیم و ارتش در برخی روستا‌ها برای خدمات و پشتیبانی بهتر ۱۰ نفربر ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید:

نیروی هوایی ارتش بیش از ۱۰۵ تُن از کمک‌های امدادی را به مناطق سیل زده رسانده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر محمد محمودی معاون اجرایی ارتش سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، هاشم امینی ادامه داد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامد‌های سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روز‌های آینده مشکل آب شرب این روستا‌ها نیز برطرف خواهد شد.   وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استـفاده از تجهیزات مکانیکی و خودرو‌ها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.   مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهر‌های جنوب استان جلوگیری شد.   امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستا‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید