Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول قلی زاده مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما قم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شیوه برگزاری بازی‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: امسال قرار شده مرحله دوم پلی آف لیگ برتر فوتسال به خاطر رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بعد از این مسابقات برگزار شود.

بیشتر بخوانید: پیروزی پُرگل مدعیان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان

او افزود: ما در باشگاه سوهان محمد سیما قم از همه نظر حامی تیم ملی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه باشگاه‌ها باید از ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی حمایت کامل کنند تا به امید خدا بتوانیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا موفق شویم.

مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما درباره بازی با گیتی پسند اصفهان در دور رفت بازی‌های پلی آف لیگ برتر هم بیان داشت: هر ۲ تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. ضعف تیم ما در بازی با گیتی پسند فقط درون دروازه بود. دروازه بان ما چند ماهی را از شرایط مسابقات دور بود آن هم به خاطر این است که سرمربی قبلی ما کمتر از او استفاده می‌کرد.

قلی زاده ادامه داد: من مطمئن هستم که دهقان در بازی برگشت می‌تواند خیلی بهتر کار کند. امیدوارم که او از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار داشته باشد تا بتوانیم برابر تیم خوب و قدرتمند گیتی پسند اصفهان پیروز شویم.

مدیرعامل سوهان محمد سیما درباره بازی با گیتی پسند گفت: گیتی پسند اصفهان از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر است. آن‌ها در ترکیب تیمشان از ۲ بازیکن برزیلی استفاده می‌کنند. درست است که باشگاه ما از لحاظ مالی دچار مشکل است، اما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و همیشه سعی کردیم در بازی‌هایی که به میدان می‌رویم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: زور فرش آرا به سن ایچ نرسید/ جشنواره گل گیتی پسند در برابر سوهان محمد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس افزود: خلیج فارس نقشی مهم و راهبردی در کشور دارد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: مردم ما مانند همیشه باید در برابر تحریف نام خلیج فارس مراقبت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، معلمان نقش اساسی دارند.
وی افزود: معلمان رکن اصلی اجرای هر قانون مهمی در آموزش و پرورش هستند.

بیشتر بخوانید؛ خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
امام جمعه بندرعباس گفت: اساتید و معلمان بعد از خانواده مهمترین نقش را در تربیت دانش آموزان دارند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: جایگاه معلمان در جامعه باید بیشتر ارتقا یابد و به مشکلات آنها رسیدگی شود.
وی همچنان با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: از زمان انقلاب تاکنون ۱۴ هزار شهید کارگر جان خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: جامعه کارگری مهمترین نقش را در چرخه اقتصادی ما دارد و مسئولان باید به این قشر بیشتر توجه کنند.

دیگر خبرها

  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند