Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، رضا رحمانی، وزیر صمت در گردهمایی روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت کشور گفت: مرور برنامه ها در روزهای پایانی سال از لحاظ تامین و توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج مردم، تنظیم بازار، حفظ وضعیت موجود تولید و اشتغال و سایر برنامه ها از جمله اهداف این گردهمایی است.

رضا رحمانی افزود: هماهنگی مسایل سازمانهای صمت استانها در سطح کلان و وزارتخانه در این گردهمایی باید انجام بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی به تمام عیار وقف کشور و مردم بود و ما هم مانند این شهید بزرگوار باید اینگونه باشیم.

وزیر صنعت در ادامه گفت: امروز شما(مسئولین) در خط مقدم جبهه‌ی جنگ اقتصادی هستید، همگرایی و اتحاد باید ایجاد بشود، انسجام خانواده بزرگ صنعت و معدن و تجارت ضروری است.

رضا رحمانی، وزیر صمت افزود: وزارت صمت در حل بسیاری از مشکلات کشور می تواند موثر باشد، باید وقت بگذاریم و تدبیر کنیم و این یک فرصت است.

وی گفت: این گردهمایی باید نقطه عطفی در پیشبرد برنامه های وزارتخانه باشد.

رحمانی افزود: تاریخ در آینده درباره مسئولیت امروز ما می نویسد، تا روزی که می توانیم باید تلاش کنیم.

وی گفت: باید ارزیابی کاملی از حوزه های تولید و توزیع و تامین مایحتاج عمومی و تامین مواد اولیه داشته باشیم. تولیدکنندگان با روحیه و نشاط و انگیزه و امیدواری فعالیت می کنند و به حول و قوه الهی وضعیت بهتر هم می شود.

وزیر صمت تاکید کرد : ظرفیت های فعال شده باید تقویت شوند. توانایی عبور از شرایط سخت امروز را داریم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت وزیر صنعت معدن و تجارت تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم گفت:تقویت فعالیت‌های پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور اظهار کرد: تقویت پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است.

وی افزود: طرح نماد یا همان نظام مقابله با آسیب‌های اجتماعی در وزارت آموزش و پرورش پیگیری می‌شود و می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم و راه درست همین است.

تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویب نظام جامع راهنمایی و مشاوره در وزارت آموزش و پرورش گفت: هم‌اکنون به ازای هر 12 دانش‌آموز یک ساعت خدمات مشاوره در مدارس تصویب شده است، بر این اساس تعداد مراکز مشاوره آموزش و پرورش به 700 مرکز رسیده است که در گذشته 30 مرکز بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت ظرفیت‌ها و مدل‌های بهره‌برداری از کارگزاران دانش و فناوری
  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی