Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@05:59:05 GMT

جذب ۵۰۰ نفر دانشجوی نخبه و برتر در طرح سرباز تاپ

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۲۵۶۱

جذب ۵۰۰ نفر دانشجوی نخبه و برتر در طرح سرباز تاپ

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت گفت: ۵۰۰ نفر از دانشجویان برتر و نخبه را تحت عنوان سرباز تاپ در طرح تاپ جذب واحدهای تولیدی و صنعتی و معدنی می کنیم.

به گزارش ایمنا به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران، برات قبادیان در گردهمایی روسای سازمان‌های صمت استان‌ها که با حضور وزیر صمت برگزار شد، اظهار کرد: معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت علاوه بر فعالیت های روتین خود، دو طرح اساسی با ۳۴ پروژه دارد که طرح توانمندسازی تولید و اشتغال پایدار( تاپ) و طرح بومی سازی فناوری های با بیشترین ارزبری این دو طرح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انقلاب چهارم صنعتی را موضوع جدیدی دانست و گفت: مشکلات فرآروی حوزه صنعت، معدن و تجارت را از طریق ارتباط با دانشگاه ها و مراکز علمی و شرکتهای دانش بنیان باید حل کرد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت با اعلام اینکه سامانه تاپ سال گذشته رونمایی شد، افزود: عملکرد سامانه تاپ در استان‌ها را داریم، هدف گذاری از بنگاه‌های فعال انجام داده ایم و درصدی از بنگاه های فعال را مشخص کرده ایم.

قبادیان در خصوص ارکان طرح تاپ نیز تشریح کرد: واحدهای صنعتی و معدنی به عنوان واحدهای تقاضا محور ثبت نام کرده اند که می خواهیم رفع نیازهای فناورانه و تخصصی آنها را با حداقل هزینه انجام دهیم.

وی گفت: در طرف عرضه نیز اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا است.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت اضافه کرد: هدف گذاری شده که حداکثر ۱۰ درصد از طرح را به صورت پایلوت در سال ۹۸ اجرا کنیم و ۱۰ استان اول از جمله اصفهان، فارس، آذربایجان غربی و شرقی، خوزستان، سمنان، هرمزگان بنگاه های خود را ثبت نام کردند.

کد خبر 406296

منبع: ایمنا

کلیدواژه: طرح تاپ وزارت صنعت معدن و تجارت درآمد و اشتغال پايدار سربازي خدمت سربازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند