Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:34:12 GMT

محمدیان: کشتی اسنایدر را آنالیز کرده بودیم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۲۵۸۳

محمدیان: کشتی اسنایدر را آنالیز کرده بودیم

قهرمان وزن 97 کیلوگرم تورنمنت کشتی آزاد ایتالیا گفت: خداراشکر در یک کشتی حساب شده موفق شدم این کشتی‌گیر خوب آمریکایی را شکست دهم.

به گزارش مشرق، محمدحسین محمدیان بعد از کسب مدال طلای وزن 97 کیلوگرم  تورنمنت کشتی آزاد ایتالیا درباره کسب عنوان قهرمانی در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی اظهار داشت: خداراشکر با دعای مردم و کمک خداوند در این مسابقات عنوان قهرمانی را بدست آوردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

غول‌کشی گوش‌شکسته‌های ایران در ایتالیا

وی ادامه داد: مسابقات با توجه به نفرات خوبی که در این وزن حضور داشتند بخصوص کشتی‌گیران آمریکا و اوکراین سطح بالایی داشت و با پیروزی در 5 مسابقه موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم.

دارنده مدال برنز جهان درباره پیروزی مقابل کایل اسنایدر قهرمان آمریکایی جهان و المپیک تصریح کرد: کشتی اسنایدر را با کمک محمدی و حاج‌کناری آنالیز کرده بودیم و روی حریف کار کرده بودیم. خداراشکر در یک کشتی حساب شده موفق شدم این کشتی‌گیر خوب آمریکایی را شکست دهم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی محمدحسین محمدیان کشتی آزاد تیم ملی کایل اسنایدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید

به گزارش خبرنگار مهر؛ رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

عبدالباسط فلاحی شناگر شایسته کردستانی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

گفتنی است؛ این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

کد خبر 6096148

دیگر خبرها

  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند