Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با اعلام حمایت از کشتی‌گیران ناشنوای استان گفت: کشتی‌گیران ناشنوای خوزستانی که عضو تیم ملی شوند، مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه برگزاری رقابت های کشتی فرنگی ناشنوایان قهرمانی کشور در اهواز اظهار کرد: خوزستان قطب اصلی ورزش کشور به شمار می رود و سرشار از استعدادهای درخشان است که اگر به خوبی مورد توجه قرار گیرند قطعا عملکرد بهتری در رویدادهای داخلی و خارجی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به میزبانی اهواز از مسابقات کشتی ناشنوایان کشور در چهار رده سنی با حضور ۱۷ استان، گفت: کشتی خوزستان در سال های اخیر افتخارات بسیار ارزشمندی برای استان و کشور به ارمغان آورده و اغلب کشتی گیران استان در تمامی رده های سنی عضو تیم ملی هستند که برای ما بسیار ارزشمند است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه حمایت از جامعه ورزش ناشنوایان باعث نشاط و شادابی این قشر شده و مانع از انزوا و افسردگی آن‌ها می شود، افزود: وظیفه خود می دانیم که از این افراد به خوبی حمایت کنیم و کاری کنیم که این قشر حضور بیشتر در جامعه داشته باشند.

شریعتی بیان کرد: ورزش خوزستان در سال جاری عملکرد خوبی داشته و علاوه بر میزبانی مسابقات مختلف ورزشی، شاهد حضور بسیاری از ورزشکاران استان در تیم های ملی بودیم که بعضا پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز در آوردند.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: تا پایان سال جاری میزبان چند رویداد کشوری دیگر هستیم و امیدواریم در المپیک ۲۰۲۰ شاهد حضور و موفقیت ورزشکاران خوزستان باشیم.

استاندار خوزستان در پایان تصریح کرد: کشتی‌گیران ناشنوای خوزستانی که عضو تیم ملی شوند، مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

در حاشیه این رقابت‌ها غلامرضا شریعتی، از میثم قبشه دزفولی، قهرمان چهار دوره المپیک و دو دوره مسابقات جهانی کشتی فرنگی ناشنوایان تجلیل کرد.

لازم به ذکر است که چهل و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی فرنگی یادواره سرادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان از 25 تا 27 دی ماه جاری با حضور 100 ورزشکار در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان استانداری خوزستان ورزش و جوانان خوزستان هیات کشتی خوزستان برنا خوزستان کشتی ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر دو تیم قعرنشین استقلال خوزستان و نساجی مازندران در اهواز مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. دو تیم 22 امتیازی لیگ برتر در شرایطی به مصاف هم می‌روند که برای بقا در مسابقات نیاز مبرمی به سه امتیاز دارند و این بازی می‌تواند بسیاری معادلات پایین جدول را تعیین کند.

در چنین شرایطی دو باشگاه قصد دارند از تمام ظرفیت‌های خود برای موفقیت در بازی روز دوشنبه استفاده کنند. باشگاه نساجی روز گذشته اعلام کرد که 4 فروند هواپیمای اختصاصی را در اختیار هواداران قرار می‌دهد تا از مازندران به خوزستان سفر کنند و در جریان بازی با استقلال در ورزشگاه کنار آنها باشند.

حالا از اهواز خبر می‌رسد که باشگاه استقلال خوزستان هم تمهیدات ویژه‌ای را برای موفقیت در بازی با نساجی به کار گرفته است. با هماهنگی‌های صورت گرفته باشگاه استقلال خوزستان قصد دارند تعداد زیادی اتوبوس را در نقاط مختلف اهواز و شهرها و روستاهای اطراف برای جابه‌جایی هوادار به ورزشگاه قرار بدهد تا بتواند ورزشگاه غدیر را در روز دوشنبه هفته آینده پر از تماشاگر کند.

بازی روردرروی نساجی و استقلال خوزستان حساسیت ویژه‌ای دارد و بی‌شک با توجه به اقدامات دو باشگاه شاهد حضور تعداد زیادی تماشاگر در روز بازی در استادیوم غدیر اهواز خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • به فدراسیون فوتبال یک ریال پرداخت نکردیم/بیشترین اعتباربرای کشتی
  • حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان
  • استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم