Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید مبلغ بالای برونو فرناندز موجب شود، باز هم انتقال این هافبک پرتغالی به منچستریونایتد منتفی شود.

طرفداری- با وجود اینکه منچستریونایتد همچنان امیدوار است برونو فرناندز هافبک اسپورتینگ لیسبون را به خدمت گیرد، اما اختلاف بر سر قیمت این هافبک ملی پوش مشکل اصلی عدم توافق طرفین است.

به گزارش BBC Sports، اسپورتینگ لیسبون برای فروش برونو فرناندز تقاضای 80 میلیون یورو کرده است، اما منچستریونایتد حاضر به پرداخت این مبلغ نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت ها در خصوص برونو فرناندز همچنان ادامه دارد و این در حالیست که تاتنهام هاتسپر برای خرید این هافبک 25 ساله در تابستان گذشته حاضر به پرداخت مبلغی بیش از 45 میلیون یورو نشد.

برونو فرناندز تنها گزینه شیاطین سرخ نیست، اما با توجه به فاصله دو هفته ای تا پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی، این بازیکن ملی پوش گزینه اصلی منچستریونایتد است و باشگاه قصد دارد تمامی تلاش خود را برای جذب وی تا پیش از پایان نقل و انتقالات انجام دهد.

منچستریونایتد به اسپورتینگ لیسبون گفته در صورتی که از مبلغ مورد تقاضایشان عقب نشینی نکنند، آن ها از خرید فرناندز منصرف خواهند شد و توافقی حاصل نخواهد شد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) می‌گوید اتحادیه اروپا ۱۵ میلیون یورو را برای پیش‌گیری و درمان سوءتغذیه در میان زنان، دختران نوجوان و کودکان و بهبود خدمات آب و فاضلاب در افغانستان اختصاص داده است.

یونیسف روز شنبه، ۸ ثور، با نشر خبرنامه‌ای گفته است که با این کمک برنامه ۲۷ ماهه در ۲۲ ولایت کشور اجرا خواهد شد.

قرار است از طریق این برنامه، برای ۸۰ هزار تن آب آشامیدنی و برای ۲۰۶ هزار تن خدمات صحی و به شش‌ هزار دختر نوجوان آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای فراهم شود.

بربنیاد آمار یونیسف، افغانستان با حدود ۲۹ میلیون نیازمند، از جمله ۱۵.۸ میلیون کودک و ۱۱ میلیون زن که به کمک‌های بشری نیاز دارند، یکی از بدترین بحران‌های بشردوستانه در جهان است.

روز گذشته نیز اتحادیه اروپا اعلام کرده بود که برای کمک به مهاجران اخراج شده از ایران و پاکستان،‌ ۱۷ میلیون یورو به سازمان بین‌المللی مهاجرت اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود