Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی  نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در نشست ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت برنامه های دهه فجر گفت:  احساس مردم نسبت به انقلاب مانند احساس نسبت به یک عضو خانواده است، مردم با تحولاتی که در آن رخ داده و دگرگون سازی جامعه از سرعت فکری بالایی برخوردار هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   او ادامه داد: اقتضاء گام دوم انقلاب نسبت به ۴۰ سال اول خیلی فرق کرده و  باید همگام با مردم باشیم زیرا  که این اتقلاب مردمی است و  این حرکت مردمی نیازمند یک حرکت جدید و نو است ودر مقام اطلاع رسانی ما  باید یک قدم بالاتر حرکت کنیم .
حجت الاسلام والمسلمین سلطانی رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هم در این نشست گفت: برای برگزاری ایام الله دهه فجر تا الان ۴ جلسه با حضور ۲۹ کارگروه و ۲۵ نهاد، سازمان، اداره برگزار شد و اولویت برنامه‌های امسال با توجه به سالگرد بیانیه گام دوم به این موضوع پرداخته شده است .   صادقی رئیس دادگستری استان هم در این نشست گفت: دشمن بدنبال کم رنگ کردن انتخابات پیش رو است و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور پر شور مردم شعار‌هایی طراحی شود که در راستای ادامه مستحکم راه انقلاب،شهدا و به ویژه شهید سردار سلیمانی باشد و از حضور حداکثری مردم در مقابل دشمنان انقلاب استفاده شود.   انتهای پیام//ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه خراسان رضوی برگزاری راهپیمایی گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور