Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:33:42 GMT

زیر پرچم «ولایت» محکم و استوار ایستاده‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۲۸۹۸

زیر پرچم «ولایت» محکم و استوار ایستاده‌ایم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز پس از دیدار استاندار خوزستان در دفتر فرماندهی سپاه ولی‌عصر خوزستان در خصوص تحریم وی توسط آمریکا اظهار کرد: در خصوص این اقدامات آمریکا، آنها هیچ غلطی نمی‌کنند.

وی افزود: چهل سال است روزبه‌روز مردم ما مقاوم‌تر، محکم‌تر، نیروی مسلح ما مقتدرتر و باعزت‌تر شده‌اند و رهبر ما همچنان محکم و استوار پاسخ‌های دندان‌شکنی به آمریکا می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهوار پور ادامه داد: دولت ما همچنان محکم در مقابل اقدامات آمریکا و دشمنان ایستاده و همه با هم و یکدست در مقابل اقدامات دشمن ایستاده‌ایم و این اقداماتی که آمریکا انجام می‌دهد نشانه ضعف و استیصال آنهاست و به حرف‌های دورغ برخی گروهک‌های فریب‌خورده و مزدوری که مزدبگیر آنها هستند گوش می‌دهند و فکر می‌کنند که آنها دیگر امیدی به خودشان در بین مردم ندارند.

وی اظهار کرد: حضور میلیونی مردم اهواز و استان خوزستان در تشییع پیکر سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی واقعاً بی‌نظیر بوده است؛ یعنی مسیری که در مشهد، تهران، کرمان و سایر جمعیت‌هایی که در داخل کل کشور راه افتاد همه از این مسیر برافروخته و ناراحت شدند؛ چرا که اینها امید داشتند بعد از قضیه لبنان و عراق، جریان اغتشاشات و ناامنی‌ها به داخل کشور آن هم با محوریت خوزستان بکشد.

شاهوار پور افزود: اینها هم‌چنین امید واهی داشتند اما دیدند که مردم خوزستان یکدل و یک‌زبان به همراه مسئولان، روحانیون و نیروهای مسلح آمدند و یک مانور عظیمی در تشییع شهدای حادثه تروریستی را انجام دادند؛ حادثه‌ای که خود آمریکا مسبب این جنایت نابخشودنی است و رئیس جمهور آمریکا گستاخانه این جنایت را به عهده گرفت.

وی در پایان گفت: اینها می‌دانند با این اراجیفی که می‌گویند روزبه‌روز محکم‌تر و استوارتر می‌شویم و بیشتر به حقانیت خودمان پی می بریم و نیروهای بسیجی، نیروهای پاسدار، نیروهای مسلح، نیروهای دولت و مردم همه در کنار هم زیر پرچم «ولایت» محکم و استوار ایستاده‌ایم و قدمی عقب‌نشینی نخواهیم کرد و ان‌شاءالله محکم‌تر این مسیر را ادامه می دهیم‌.

به گزارش خبرنگار مهر، برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران دیروز جمعه اعلام کرد آمریکا نام سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان را به بهانه‌های حقوق بشر در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

به همین دلیل صبح امروز استاندار خوزستان و جمعی از معاونان و مدیران استانداری خوزستان با حضور در سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با سردار حسن شاهوار پور دیدار کردند.

کد خبر 4828632

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه ولی عصر عج خوزستان ولایت مداری قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف شهرکرد ایلام بوشهر سیل سیستان و بلوچستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است

معاون سابق شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: اولین شهری که با جسارت وارد مباحث شهرسازی الکترونیک شد، شهرداری اصفهان بود، به‌طوری که در حال حاصر ۱۰ کلان‌شهر با الگوبرداری از ما وارد این حوزه شدند، اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحید مهدویان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: در این دوره بسیاری از پروژه‌ها که سال‌های زیادی در شهر اصفهان بلاتکلیف مانده بود، همچون اراضی علی‌آباد کلنگان و صحرای پرتمان به سرانجام رسید، همچنین پروژه‌های جدیدی از جمله تشکیل دبیرخانه نقشه‌ای و عکس برداری هوایی آغاز شد.

وی با بیان اینکه با انجام این پروژه‌ها علاوه بر رفع مشکلات مردم، درآمدی برای مجموعه مدیریت شهری کسب شد، افزود: بیش از ۴۳۰ ساختمان ناپایدار شناسایی و بیش از ۷۰ مورد دستورالعمل وحدت رویه در حوزه شهرسازی انجام شد.

معاون سابق شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه اولین شهری که جسارت کرد و وارد مباحث شهرسازی الکترونیک شد شهرداری اصفهان بود، ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ کلان‌شهر با الگوبرداری از ما وارد این حوزه شدند، البته کار بسیار سختی در ادامه پیش رو خواهیم داشت، چراکه اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است.

مهدویان با بیان اینکه گفتمان جدیدی در بافت تاریخی ایجاد شد، گفت: امیدوارم با رشد ۷۴ درصدی بودجه روزانه شاهد بازآفرینی در بافت تاریخی باشیم، در این دوره بیش از ۷۰ درصد نیروها در مناطق جوان شدند و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی تصریح کرد: امیدوارم با توکل به خدا در کمال صحت در راه خدمت به مردم گام برداریم و عاقبت‌بخیر شویم که مقصد تمام نیازها است.

کد خبر 747958

دیگر خبرها

  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است