Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب در خصوص اعزام ماشین‌آلات و دستگاه‌های کمک امدادی به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، گفت: با توجه به دستور شهردار تهران مبنی بر اعزام ماشین‌آلات به این استان معاونت خدمات شهری در دو بخش سازمان آتش‌نشانی و سازمان مدیریت پسماند اقدام به ارسال تجهیزات و ماشین‌آلات خدمات‌رسان به این استان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 35 نفر از پرسنل سازمان آتش‌نشانی به همراه 14 دستگاه خودروی سبک و سنگین و تجهیزات مورد نیاز به این استان اعزام شدند. 

یزدانی گفت: یک دستگاه خودروی نورافشان، دو دستگاه خودروی جرثقیل 3 تن، یک دستگاه خودروی AF حریق، یک دستگاه خاور حمل تجهیزات،‌ 2 دستگاه خودروی کاپرا، 3 دستگاه خودروی پیکاپ و 4 دستگاه خودروی سمند مدیریتی لیست خودروهای ارسالی به این استان بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: همچنین یک دستگاه پمپ واریسکوبا به همراه متعلقات، یک دستگاه پمپ آبارا به همراه متعلقات، 5 دستگاه پمپ فوکس، 40 دستگاه پمپ کف‌کش و لجن‌کش و 4 دستگاه موتور برق هم اقلام مربوط به تخلیه آب از منازل به سیل‌زدگان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 10دستگاه کمپرسور اتگو و اکسور به همراه یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل لاستیکی و یک دستگاه لودر از سوی سازمان مدیریت پسماند به مناطق سیل‌زده اعزام شده است و در حال حاضر در بندر کنارک مشغول امداد رسانی به هم وطنان هستند .

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیل شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۴:۲۵ دقیقه روز چهارشنبه ۵اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۵ ساله جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

 بلافاصله یک تیم ۶ نفره امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج با تجهیزات سیلاب به رودخانه تنگه اعزام شدند.

 با تلاش نیرو‌های امدادی ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه همان روز، پیکر نوجوان در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان