Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روابط عمومی سازمان بسیج اعلام کرد: به منظور کمک به مردم مناطق سیل زده جنوب شرقی کشور، خیرین گرامی میتوانند مبالغ مورد نظر خود را به شماره کارت بانک سپه ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ و یا از طریق کد دستوری #۸۸۰* واریز کنند. تاریخ انتشار: 15:21 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۹۵۱

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، روابط عمومی سازمان بسیج در بازدید‌های صورت گرفته از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان حاکی از بروز خسارت‌های جدی به خانه‌ها و زمین‌های کشاورزی و هم وطنان سیل زده متاثر از این خسارت‌ها شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید هم‌وطنان سیل زده از مناطق محروم اغلب کمتر برخوردار استان سیستان و بلوچستان بوده که از مشکلات سرما، تخریب منازل، تغذیه و بهداشت رنج می‌برند.

در این گزارش آمده است: سازمان بسیج مستضعفین حسب ماموریت ذاتی خود کماکان یاریگر مستضعفین و محرومان بوده و تا پایان سیل در کنار هم وطنان سیل زده خواهد بود؛ و در پایان این گزارش سازمان بسیج مستضعفین از عموم مردم غیور و خیرین، بازاریان، اصناف، پزشکان، مهندسین و سایر اقشار محترم و همیشه در صحنه می‌خواهد تا کمک‌های مالی خودرا به حساب اعلامی واریز نمایند.

به منظور کمک به مردم مناطق سیل زده جنوب شرقی کشور، خیرین گرامی می‌توانند مبالغ مورد نظر خود را به شماره کارت بانک سپه ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ و یا از طریق کد دستوری #۸۸۰* واریز کنند.

بیشتر بخوانید:

۶۰ سورتی پرواز بالگرد‌های هوانیروز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفین کمک به سیل زدگان کمک بسیج به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس