Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@04:03:15 GMT

بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز به صحن شورا می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۳۳۷۶

بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز به صحن شورا می‌آید

لایحه بودجه سال ۹۹شهرداری تبریز فردا در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای شهر تقدیم می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهرداری تبریز فردا (یکشنبه) ۲۹ دی ماه لایحه بودجه سال ۹۹ را تقدیم شورای شهر تبریز می‌کند.  

طبق اعلام مدیران شهرداری تبریز، پروژه مترو، بازآفرینی شهری، پل کابلی، تقاطع‌های غیرهمسطح و پارک‌های محله‌ای مهم ترین اولویت‌های شهرداری تبریز در بودجه سال ۹۹ است که با تصویب شورای شهر تبریز سال آینده وارد مرحله عملیات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، تا پایان دی ماه سال جاری نیز ۸۰درصد از بودجه مصوب شهرداری تبریز محقق شده است که به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز نسبت به سال‌های گذشته افزایش قابل توجهی دارد.

کد خبر 406303

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر تبریز بودجه 99 شهرداری تبریز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟